czwartek, 6 lipca 2017

[SUMMER MAKEUP] NOWOŚCIAMI

Hej!
Dziś przychodzę do Was z krótkim postem z nowym makijażem. Do jego wykonania użyłam dużo nowych kosmetyków. Mam nadzieję, że całość spodoba Wam się tak samo bardzo jak i mnie.




Twarz:
________
Make-Up Atelier Paris base oil free
Urban Decay Cosmetics All Nighter + KOBO Professional Mixer 
L’Oréal Paris Polska True Match Concealer + Catrice Polska Liquid Camuflage
Kobo Face Contour Mix
Golden Rose Polska Creamy Blush Stick 103
RCMA Make-Up No-color Powder
Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris Choco Bronzer n’42
Bourjois Paris blush 34
Mysecret face iluminator powder sparkling beige/beżowa kredka do oczu

Oczy:
________
Kobo cień 201
Colourpop: paradox, cloud nine
AVON Polska Super shock gel eyeliner black/ big&false lash black
ZOEVA Smoky: relieve the moon, real light
Glam-Shop.pl: zimna czekolada, cukierek, dominikana
NYX Professional Makeup Polska Glitter primer
Sztuczne rzęsy alieexpress

Usta:
________
ColourPop Littlestitious Satin Lips

Brwi:
________
Golden Rose Eyebrow Styling Set 02 ash

_____________________________
Jak oceniacie makijaż?
Wszelka krytyka mile widziana!

Zapraszam na moje social media:

14 komentarzy :

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.