poniedziałek, 5 czerwca 2017

[RECENZJA] Kremy do twarzy SYNCHROLINE

Cześć! Dziś przychodzę do Was z recenzją dwóch kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Jeden z kremów jest przeznaczony typowo dla suchej/odwodnionej skóry potrzebującej nawilżenia,a drugi dla mieszanej/tłustej, ale też suchej, z widocznymi niedoskonałościami. Jeżeli jesteście ciekawe mojej recenzji, to zapraszam do czytania dalej.


AKNICARE cream
___________________
Opis producenta:
"Preparat przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry tłustej, ze słabo i średnio nasilonym trądzikiem zapalnym oraz do podtrzymywania zakończonego leczenia dermatologicznego. Aknicare cream kontroluje objawy trądziku, nawilża skórę oraz nadaje efekt matujący. Opakowanie: tuba 50 ml"

Moja opinia:
To prawda krem ten nie powoduje wysuszenia skóry, nawet przy mojej suchej skórze. Stosowałam go w okolicach nosa, gdzie przeważnie najczęściej mogę się "świecić" po kilku godzinach. Zauważyłam, że wydzielanie sebum było zmniejszone, więc jak najbardziej polecam. Stosowałam go również na klientkach przed nałożeniem bazy pod makijaż i wszystko trzymało się dobrze. Nikogo nie uczulił... nawet mnie!

HYDRATIME plus
___________________
Opis producenta:
"Intensywne nawilżanie,wydłużone i wielopoziomowe nawilżenie skóry twarzy i szyi. Dedykowany skórze odwodnionej. Zapewnia wzmocnienie bariery ochronnej i ochronę skóry przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych. Opakowanie: tubka 50 ml"

Moja opinia:
Krem stosowałam tylko na twarzy. Nie zapchał mnie ani moich klientek na których stosowałam go. Nawilżał dość przyzwoicie, ale nie zauważyłam mega nawilżenia skóry. Nadaje sie pod makijaż i szybko się wchłania. Nie zachwycił mnie jakoś bardzo, ale polecam dla mało wymagającej suchej skóry.

______________________________________
Miałyście do czynienia z produktami Synchroline?
Ja muszę przetestować ich próbki innych kosmetyków.

Do następnego!

2 komentarze :

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.