środa, 14 czerwca 2017

[MAKIJAŻ] BORDOWE USTA | COLOUR POP

Ci z was którzy obserwują mnie na instagramie lub moim fp wiedzą, że jakiś czas temu zamówiłam kilka kosmetyków z Colour Pop. Chyba wszystkie zdobyły moje uznanie i bardzo chętnie po nie sięgam. W dziejszym makijażu chciałam pokazać Wam delikatny makijaż oczu przy użyciu cieni mineralnych oraz akcent na mocniejsze usta z bordową pomadką z wyżej wymienionej firmy.


Twarz:
______

MAP Base Oil Free
Revlon Colorstay Dry 150 + Kobo Mixer
L'oreal True Match Concealer 01 + Maybelline Affinitone Concealer 01
RCMA No-color Powder
Dr Irena Eris Choco Bronzer
MUR Ultra Blush Palette "Sugar and spice"
My Secret Face Illuminator Powder "Princess dream"

Oczy:
______

Annabelle Minerals "Vanilla" & "Chocolate"
Golden Rose Miracle Pencil
Aliexpress False Lashes

Brwi:
______
Catrice Eyebrow Set

Usta:
______
ColourPop Ultra Satin Lip "Prim"


____________________________________

8 komentarzy :

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.