sobota, 27 maja 2017

[MAKIJAŻ] CIEMNE CODZIENNE SMOKY

Cześć! Czy wy też tak czasami macie, że chciałybyście się mocniej pomalować, ale nie macie pomysłu na makijaż? Ja tak niestety mam... Przeważnie wtedy sięgam po brązy, beże itp., ale tym razem chciałabym pokazać Wam trochę mocniejszy makijaż, który możecie wykonać na co dzień. Jeżeli jesteście ciekawi jakich kosmetyków użyłam przy tym makijażu to zapraszam do czytania dalej.


Twarz:
_______
Makeup Atelier Paris Base oil free
Urban Decay all nighter 0,5 + The body shop lightening drops
Collection 2000 lasting perfection 1 + L'oreal true match concealer 01
RCMA no colour powder
Kobo face contour mix
Golden Rose blush stick 103
Wibo face illuminating powder
Dr irena eris choco bronzer

Usta:

_______
Bourjois REV 07 Nude-is

Brwi:

_______
Golden Rose brow styling kit ash 02

Oczy:

_______
Eveline eye shadow base
Eveline the nudes ( 1,2,3,5,9)
Dr irena eris 403 Royal Violet (beż, ciemny brąz)
Golden Rose lash primer
Eveline big volume lash mascara
Dr irena eris pro voke deep black eyeliner
Ardell demi wispies



___________________________________


4 komentarze :

  1. Super całość się prezentuje! Bardzo ładny kolorek na ustach! :) Z przyjemnością zostanę na dłużej i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super! Jak ja Ci zazdroszczę talentu *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.