niedziela, 2 kwietnia 2017

[MAKIJAŻ] WIOSENNY RÓŻ

Hej! Zauważyłam, że ostatnio dość często wrzucam krótkie posty, tylko z prezentacją makijaży i użytymi produktami. Spokojnie, na dniach powinny pojawić się inne posty, choć oczywiście również związane z kolorówką... jak to na mnie przystało. Dziś przedstawiam Wam soczyście słodki różowy makijaż oczu z mega rzęsami od sminko.pl! Standardowo lista produktów użytych do tego makijażu znajduje się pod zdjęciem.


Twarz:
_________
Podkład Urban Decay All Nighter 0,5 + The body shop Lightening Drops
Korektor L'oreal True Match Concealer 01 + NYX HD Concealer CW01
Puder pod oczy Mahattan Soft Compact Powder 01
Puder Kryolan Anti-shine
Bronzer MUR Ultra Bronze
Róż na mokro Golden Rose Creamy Stick Blush 103
Rozświetlacz Mysecret "Princess Dream"

Oczy:
_________
Korektor NYX jako baza
Cienie Too Faced "Sweet Peach"
Sztuczne rzęsy sminko.pl "Twiggy"

Brwi:
_________
Cień Golden Rose 104
Żel Wibo

Usta:
_________
NYX Lip Lingerie 03 + AVON True Color "Pure Pink"

________________________________
Lubicie czasami postawić na inny kolor na powiekach?
Jakie są wasze ulubione?

A w następnym poście może prezentacja nowych kosmetyków???
:>


14 komentarzy :

  1. Odważnie, ja raczej nie zdecydowałabym się na taki kolor na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię eksperymentować z kolorami na powiece ;)

      Usuń
  2. Kocham ten odcień *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż, jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah dziękuję, widzę że stałą bywalczynią stałaś się tutaj :D

      Usuń
  4. Genialny make-up, zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż śliczny, choć rzęsy mi się do końca podobają. Z początku myślałam, że to kilka sklejonych rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie nie, to po prostu taki model rzęs :D

      Usuń
  6. chciałabym się umieć tak malować:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.