sobota, 8 kwietnia 2017

[MAKIJAŻ] WIECZOROWA EWELINA

Jak na razie na moim blogu głównie prezentowałam makijaże na swojej twarzy. Dziś odwiedziła mnie moja koleżanka ze studiów i musiałam wyczarować jej coś na buzi. Wyszło trochę wieczorowo i z błyskiem, a to za sprawą pięknie połyskującego cienia z nowej paletki od Eveline oraz pyłku od Mysecret. Jeżeli jesteście ciekawe jakich kosmetyków użyłam w tym makijażu to zapraszam do czytania dalej!


Twarz:
_________
Synchroline Aknicare Cream
Golden Rose Makeup Mattyfying&Pore Minimising
Mix podkładów:  Lirene Perfect Tone 100 & Kobo Matte 101, Smoothing 501
Mix korektorów: L'oreal True Match 02 & Maybelline Affinitone 01
Kobo Face Contour Mix
Kryolan Anti- Shine powder
Golden Rose Contour Powder Kit
Makeup Revolution "sugar and spice"
Mysecret Face Illuminator "Princess Dream" 

Oczy:
_________
Golden Rose Eyeshadow Base
Zoeva Smoky "smoky wishes" & Eveline Cosmetics Nude "jasny matowy cień, różowy połyskujący" & Mysecret Star Dust 5
Avon Super Sock Gel Eyeliner "black"
Lovely Pumping Up mascara
Kępki Aliexpress

Brwi:
_________
Catrice Eyebrow set & Inglot wosk 573

Usta:
_________
Dr Irena Eris Bright Lipstik 505 & Avon True Color "pure pink"

____________________________________
Jak oceniacie makijaż?

Od siebie dodam, że Ewelina nie mogła poznać się w lustrze!
*na co dzień mało maluje się...

12 komentarzy :

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.