środa, 19 kwietnia 2017

[MAKIJAŻ] MOCNO FIOLETOWE USTA

Kto powiedział, że wiosną nie można postawić na ciemne usta? Nikt, dlatego ja dziś przedstawiam Wam makijaż z delikatnym okiem i mocnym akcentem na usta. Jeżeli nie macie takiej pomadki to zawsze możecie wykorzystać inny kolor szminki. Oczy są w tak uniwersalnej tonacji, że każdy kolor na ustach będzie z nimi współgrał. Jeżeli jesteście ciekawe jakich kosmetyków użyłam do tego looku to zapraszam poniżej.


Twarz:
_________

Synchrolise Hydratime plus
Urban Decay All Nighter 0,5 + The body shop Brightening Drops
L'oreal True Match Concealer 01 + Collection 2000 Lasting Perfection 01
Rimmel Stay Matte Powder 001
Lirene Shiny Touch
Wibo Face Illuminator 

Oczy:
_________
Too Faced Sweet Peach Palette (charmed i'm sure, puree, summer yum)
Dr Irena Eris ProVoke Eyeshadows 403 Royal Violet (jasny różowo/beżowy cień)
Golden Rose Lash Primer + Lash Plumping Mascara)
Ardell Demi Wispies

Brwi:
_________
Golden Rose Browshadow 104

Usta:
_________
NYX SMLC 29 "Vancouver"


___________________________________
Jak oceniacie makijaż?
Szczerze mówiąc to pomadka nie powaliła mnie na kolana, ale o tym może w innym poście.

Jak tam mija wam dzień?
Wbijajcie na mojego insta: wsobczakmua

8 komentarzy :

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.