piątek, 14 kwietnia 2017

KOLORÓWKA DR IRENA ERIS PROVOKE

Zapewne znów się powtórzę, ale bardzo zachęcam do odwiedzenia mnie na instagramie, bo tam częściej można mnie spotkać. Ci którzy już obserwują mnie na ig wiedzą, że pokazałam ostatnio kilka nowości z dr Ireny Eris z serii ProVoke. W mojej paczce znalazły sie 2 kremowe pomadki, czarny eyeliner oraz paletka z 4 cieniami do powiek. Na dniach pojawi się recenzja tych produktów, więc bądźcie cierpliwi!


_____________________________________

Lubicie kosmetyki tej marki?
Macie swoich ulubieńców?

4 komentarze :

  1. Bardzo lubię kolorówkę tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero zaczynam z nią wspólpracowac, więc zobaczymy jak to będzie :D

      Usuń
  2. Ja nie mam nic z tej firmy :/


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam rozświetlacz i bronzer ;) na promocji w rossie będą za ok. 35/40 zł
      ja sama chce zaopatrzyć się w podkład rozświetlający

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.