wtorek, 11 kwietnia 2017

[HAUL & MAKIJAŻ] GOLDEN ROSE

Jeżeli są tu osoby, które obserwują mnie na instagramie, to wiedzą, że niedawno otrzymałam mega paczkę od Golden Rose. Po pierwsze paczka przyjechała świetnie zapakowana, bo większość produktów było w pięknym różowo-czarnym pudełeczku. Oprócz kosmetyków dostałam też kilka naklejek, spoko fajnie, a pierwszy makijaż tylko kosmetykami Golden Rose zobaczycie poniżej...


dziękuję!


test pomadek oraz swatche pojawią się na blogu za jakiś czas!





________________________________
a teraz czas na makijaż...


dokładna lista użytych kosmetyków znajduje się na moim fp:
www.facebook.com/wsobczakmua

14 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. może nie wszystkie, ale sporo dobrych ich kosmetyków teraz poznałam ;)

      Usuń
  2. obs za obs? :) mozna sie skontaktować z toba priv?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bawię się w żalosne wymiany o/o... jeżeli chcesz skontaktować się ze mną priv to zapraszam do zakładki "napisz do mnie"

      Usuń
  3. Świetna paczka, piękny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczka na bogato, wypatrzyłam dużo ciekawych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem ci że sama nie spodziewałam się az tylu produktów :D

      Usuń
  5. Zapomniałam dodać, że makijaż jest wystrzałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie do końca przekonują mnie podkład i korektor, ale szmineczki są piękne. Lash Primer również bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lash primer jest całkiem fajny, bo "podbija" działanie tuszu do rzęs

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.