niedziela, 12 marca 2017

[RECENZJA] LOVELY EXTRA LASTING | LIP GLOSS MATTE

Lip gloss matte? Dziwna nazwa, ale chodzi oczywiście o matową pomadkę w formie przypominającej błyszczyk. Firmę Lovely Kosmetyki zna chyba każda dziewczyna oraz makijażystka. Pomimo, że jest ona dość tania to i tak lubię ich kilka produktów. W tym poście chciałam Wam zaprezentować pomadki matowe, które uwielbiam! To właśnie mając je na ustach dostaję najwięcej komplementów... ;)

Cena: 9,99 zł

Dostępność: Rossmann

Gramatura: 6 ml

Odcień nr 1
_____________
To typowy brudny róż. Uwielbiam go z tego trio najbardziej! To właśnie nosząc go na ustach dostaję najwięcej komplementów. Pomimo, że nie są to bardzo trwałe pomadki i nie polecam dokładać kilku dodatkowych warstw na usta, ponieważ może to je przesuszyć.

Odcień nr 2
_____________
Odcień po którego najrzadziej sięgam. Ciepły, ciemny róż, który nie wybiela zębów. Kolor pomimo tego jest na prawdę bardzo ładny i polecam je dziewczynom, które dobrze czują się w takich kolorach.

Odcień nr 3
_____________
Piękna krwista czerwień! Wybiela zęby i wygląda bardzo kobieco na ustach. Przy takim kolorze może nawet nie mieć makijażu oczu, a i tak przyciągnie uwagę każdej osoby.


Ja oczywiście polecam jak najbardziej pomadki od Lovely. Pomimo tego, że nie są jakieś mega trwałe, to jednak bardzo chętnie po nie sięgam. W kolorach można przebierać, bo z tego co wiem do sprzedaży weszło kilka nowych odcieni!

*PS zapraszam na mojego Instagrama, tam czesto dodaję zdjęcia z użyciem tych pomadek! (klik)

_______________________________________
Miałyście już styczność z tymi pomadkami?
Jakie są wasze opinie i ulubione kolory?

Ja uwielbiam brudny róż i czerwień!

14 komentarzy :

  1. miałam wszystkie trzy, dwie już mi się skończyły, bardzo je lubię na ustach mimo iż troszkę wysuszają ;O
    teraz się rozejrzę za nowymi odcieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie właśnie 01 i 03 się kończą, a widziałam że są nowe odcienie i aktualnie w cenie 7,99 :D

      Usuń
  2. Moje ulubione, szczególnie ten pierwszy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem skuszę się na czerwienie,ale wydaje mi się że wtedy wszyscy się gapią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i o to chodzi :D ja lubię czasami zwrócić ludzi uwagę na moje usta ;p

      Usuń
  4. Mam ten brudny róż i ją uwielbiam :)Naprawdę długo trzyma się na ustach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pierwsze 2 kolorki i jeszcze teraz odcień nr 5 bardzo je lubię :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo ja właśnie czaję się na te nowe kolorki ;p

      Usuń
  6. czekam na promocję i kupuję od razu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam że własnie w rossie są za 7,99 zł ;p

      Usuń
  7. mam nr 1 ale jest identyczny jak moje naturalne usta i niekoniecznie dobrze mi w nim.

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.