poniedziałek, 27 marca 2017

[MAKIJAŻ] SPRING SPARKLING MAKEUP

Czy wy tak samo jak i ja uwielbiacie pigmenty na powiekach? Nawet ich niewielka ilość potrafi rozpromienić makijaż i dodać świeżości cerze! W tym poście ja trochę poszalałam z pigmentem, bo nałożyłam go prawie na całą ruchomą powiekę, ale wy oczywiście możecie nanieść go tylko np. w wew. kąciku oka.


Twarz:
__________
Podkład Urban Decay All Nighter 0,5 + The body shop lightening drops
Korektor Collection 2000 lasting perfection 01 + L'oreal True Match 01
Puder pod oczy Manhattan Soft Compact Powder 01
Puder Kryolan anti-shine
Kremowe konturowanie Kobo face contour mix
Bronzer MUR Ultra bronze
Róż Golden Rose Creamy Blush Stick nr 103 + Sephora Visage Palette blush
Rozświetlacz Dr Irena Eris Star Shimmering + Mysecret Princess dream

Brwi:
__________
Golden Rose Eyebrow Powder 104
Wibo żel do brwi

Usta:
__________
NYX Lip lingerie nr 03


Oczy:
__________
Krektor jako baza
Too Faced Sweet Peach palette ( white peach, puree, summer yum)
Zoeva smoky (ashes awake, real light)
Inglot pigment 115
Tusz do rzęs Wibo extreme lashes
Kredka czarna Avon super shock black
Sztuczne rzęsy Ardell demi wispies

_________________________________
Standardowo: Jak oceniacie makijaż?

koszula: stradivarius

8 komentarzy :

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.