środa, 15 marca 2017

[MAKIJAŻ] RÓŻOWA PERŁA

Kolejny makijaż na tapecie! Tym razem totalnie różowy makijaż. Jest on delikatny i do tego bardzo rozświetlający. Usta pozostawiłam bardzo delikatne, po prostu wklepałam odrobinę pomadki z Inglota i tyle. Mam nadzieję, że makijaż przypadnie Wam do gustu.




Twarz
__________
Revlon Colorstay Fundation 150 + The Body Shop Lightening Drops
NYX Professional Makeup HD Concealer CW01 + L’Oréal Paris True Match Concealer 1 Ivory
Kryolan Professional Make-up Anti-shine Powder
Makeup Revolution Ultra Bronze
Sephora Visage Palette blush
My Secret Face Illuminator Powder Princess dream


Oczy
__________
NYX Professional Makeup Glitter Primer
Freedom Makeup Pro shade & brighten stunning rose kit (brudny matowy róż + ciemny róż + jasny rozświetlający)
Zoeva Smoky palette (smoky wishes + real light)
Wibo Kosmetyki Extreme lashes mascara
Ardell Lashes Demi Wispies false lashes


Brw & Usta
__________
Golden Rose eyebrow powder nr 104
Inglot lipstick nr 44



_______________________________
Oczywiście i tym razem polecam Wam Glitter Primer.
Fenomenalnie podbija błysk cieni!

Oczywiście oceńcie mój makijaż i wrzućcie komentarz :)

10 komentarzy :

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.