czwartek, 30 marca 2017

[MAKIJAŻ] MILKY BROWN

Hej! Pomimo tego, że (chyba) wiosna już przyszła do nas na dobre, ja lubię czasami wykonać troszkę ciemniejszy makijaż. Dziś postawiłam akcent głownie na brązowe usta, ale to nie znaczy, że na oczach nic się nie dzieje. A właśnie, że się dzieje! To za sprawką pięknie mieniącego się na wiele kolorów cienia. Jeżeli jesteście ciekawi co to za cień, to zapraszam do opisu poniżej.



Twarz:
__________
Revlon ColorStay 150 + The Body Shop Lightening Drops
L'oreal True Match Concealer 01 + NYX HD Concealer 01
Manhattan Cosmetics Soft Compact Powder 01
Kryolan Professional Make-up Anti-shine Powder 
Makeup Revolution Ultra Bronze & Sugar and Spice blush palette 
My Secret Face Illuminator Powder Princess Dream
Ardell Lashes Demi Wispies

Brwi:
__________
Golden Rose Liquid Browliner 02 & Wibo Eyebrow stylist gel

Oczy:
__________
NYX Professional Makeup Glitter Primer
ZOEVA Naturally Yours palette 
Joko Make Up Purple Haze 501
Glam-Shop.pl zimna czekolada & perskie oko

Usta:
__________
Lovely Klips "Milky brown"



______________________________
Jak podoba Wam się mój makijaż?
Też lubicie takie brązowe usta?

Pamiętajcie, że możecie znaleźć mnie na instagramie
wsobczakmua

18 komentarzy :

  1. wspaniałe kolory, moje ulubione bo kocham brązy
    mistrzowski makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny makijaż, świetnie podkreśla Twoje oczy. Masz dryg do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brązy pasują do piwnych oczu ;) dzięki!

      Usuń
  3. Ale piękny *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Enjoyed reading this! Would love to follow each other? It would be great for me to support you! At this place, you can see more fashion things.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny makijaż :) Bardzo podobają mi się twoje rzęsy :D
    Obserwuje !!
    Zachęcam zajrzeć na :
    ONLY DREAMS - KLIK ♥
    INSTAGRAM BLOGOWY - KLIK ♥
    Pozdrawiam Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze podoba mi się bardzo Twój makijaż, rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  7. makijaż świetny, ale moim zdaniem raczej jesienny ;) nigdy się nie odważyłam jeszcze na brązowe usta i chyba się nie odważę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zamień brąz z różem na ustach i już ;)

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.