czwartek, 9 marca 2017

[HAUL] SMINKO.PL | FACECHART BOOK & SZTUCZNE RZĘSY

Jakiś czas temu na stronie sminko.pl pojawiła się promocja -20% na cały ich asortyment. Bardzo chciałam wypróbować ich sztuczne rzęsy i w pomocy najlepszego modelu pomogła mi moja Ola, która szaleje z doklejaniem ich. Dodatkowo do koszyka wrzuciłam facechart book, ponieważ czytałam że papier jest znacznie lepszy i przystosowany dla makijażystów.


regularna cena: 45,90 zł

Strony jakie znajdują się w facechart book: twarz/oczy/usta

 sztuczne rzesy model Twiggy, cena regularna: 59,90 zł

*PS. rzęsy miałam na sobie w poprzednim poście --> TUTAJ 

_______________________________
Co myślicie o moich zakupach?

Ja zaraz biorę się za malowanki w książce!
Miłego dnia Wam życzę!

2 komentarze :

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.