poniedziałek, 6 lutego 2017

WARSZAWSKI HAUL + PHOTOVLOG | NYX COSMETICS | BATH&BODY WORKS

Cześć! Każdy w nowym roku ma różne postanowienia, czasami ludzie trzymają się ich, czasami nie. Moim postanowieniem jest min. 1x w miesiącu wsiąść czy to w pkp czy w samochód i pojechać. Gdzie? Gdziekolwiek. Nowy rok przywitałam siedząc w pociągu na stacji w Sieradzu. Luty zaczęłam od szybkiej, bo jedynie 1h, podróży do Warszawy. Właśnie o tym wypadzie chciałam wam krótko powiedzieć...

Podróż musiałam rozpocząć od dostania się w ogóle do Łodzi. Mieszkam w małej miejscowości Konstantynów Łódzki, a dostanie się do dworca zajęło mi ok. 1h... Niestety to są minusy mieszkania obok dużego miasta w którym tramwaje jeżdżą co 30/40 min.


Niestety moja podróż na dworzec wydłużyła się o 20 min z racji takiej, że wszystkie pociągi do/z Warszawy kierowane są na dworzec Fabryczny, a nie jak jeszcze w listopadzie, na Kaliski... Pomijając to, najpierw kupiłam bilet (który również jest już droższy) i od razu poszłam na peron, gdzie na 30 min przed odjazdem, pociąg już czekał!


Te osoby, które obserwują mnie na instagramie mogły widzieć moje istastory, że wybierałam sie do Warszawy. Ci którzy jeszcze nie obserwują mnie na ig, gorąco zachecam --->>> TUTAJ


Ogółem nie lubię dworca centralnego, bo zawsze jest tam mnóstwo ludzi i łatwo się zgubić... Tak też było w tym przypadku. Jednak jakos sobie poradziłam i w końcu dotarłam do Złotych Tarasów
Odwiedziłam salon NYX'a oraz Bath&Body Works. Moje poczynione grzeszki widnieją poniżej. 


W stolicy byłam bardzo krótko, ponieważ z nikim nie byłam umówiona, a też nie czułam się najlepiej, więc już o 14:15 siedząc w pociągu wracałam do Łodzi.

kilka grzeszków z NYX'a :)

nowości dla ciała: mydełka do mycia rąk, żel pod prysznic i mgiełka do ciała
_____________________________
Niedługo postaram się zrecenzować moje nowości, bo oprócz tych powyżej jest kilka kosmetyków z innych firm, które kupiłam w ostatnim czasie!

PS. już niedługo kolejna podróż pkp przede mną!
PS2. obserwujcie mnie na IG-> wsobczakmua

Do następnego!

2 komentarze :

  1. Bardzo fajny pomysł z tymi podróżami min. raz w miesiącu :) Czekam na post z recenzjami!
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha wiem, mam nadzieję że dam radę chociaż 1x w msc gdzies jeździć :D

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.