sobota, 4 lutego 2017

[RECENZJA] L'BIOTICA BIOVAX | MASECZKA DO WŁOSÓW

A dokładniej: Intensywnie regenerująca maseczka pogrubiająca i zagęszczająca włosy. Rzadko kiedy recenzuję coś do włosów, bo przeważnie nic na mnie furory nie robi, ale zmieniłam zdanie gdy otrzymałam przesyłkę pr-ową od L'biotica. Jeżeli chcecie wiedzieć dlaczego to zapraszam do czytania...


Na poniższych zdjęciach przedstawiam Wam wszystko co w tej maseczce jest i jakie ma mieć dobroduszne działanie. Osobiście nie znam się na składach kosmetyków, szczególnie takich do włosów.

Pomijając to z czego została stworzona ta maseczka to w skrócie producent obiecuje intensywną regenerację włosów. Według mnie produkt ten działa bardzo dobrze na włosy. Ja nakładam ją na 1 min na włosy, a następnie spłukuję. Włosy nie są obciążone, nie są "lepkie, klejące" po wysuszeniu, w dotyku czuć gładką strukturę włosa oraz ich lekkość. Jak dla mnie maseczka bardzo dobrze poradziła sobie z moimi włosami.

Po drugie maseczka ma za zadanie pogrubić i zagęścić włosy. Tutaj z przymrużeniem oka podchodziłabym do tej obietnicy. Ja z natury mam dość cienkie włosy i po stosowaniu odzywki od 2-3 msc nie zauważyłam aby było ich znacznie więcej. 


Dziwnym moim spostrzeżeniem jest to, że chyba ta odżywka wpłynęła na szybkość porostu moich włosów. Niektórzy wiedzą, że w październiku ścięłam o 25 cm moje włosy i od czasu stosowania tej odżywki widzę, że rosną one baaardzo szybko. Możliwe iż jest to zasługa tej odżywki, ponieważ przy poprzedniej takiego efektu nie zauważyłam. Duży plus za to!


W tym momencie minusem jest to, że maseczka już osiąga dno i niedługo będę musiała się z nią pożegnać, ale na 100% wrócę do niej gdy tylko zużyję moje inne maseczki czekające na swoją porę. 

Niestety nie wiem ile może ona kosztować, ale znajdziecie ją w każdej drogerii kosmetycznej.
W opakowaniu oprócz maseczki znajdziecie również próbkę olejku do włosów oraz czepek.
______________________________
Czy miałyście styczność z tą maseczką?
Jakie są wasze opinie na jej temat?

Piszcie!
Do następnego...

8 komentarzy :

  1. skuszę się na nią :D pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj na tą maskę mam już ochotę od dawna, mam nadzieję, że do końca roku uda mi się ją w końcu wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej maseczki nie mialam. Uwielbiam Vax ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to była moja pierwsza maseczka z tej linii, ale myślę że rozejrzę się nad innymi ich produktami :)

      Usuń
  4. Miałam tą maskę i byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.