środa, 11 stycznia 2017

WISH LISTA | MINCER, RESIBO, AZJATYCKA PIELĘGNACJA i inne

Hej wszystkim! Jak każda z nas lubię poznawać nowe kosmetyki, nie tylko te do makijażu, ale i pielęgnacyjne. Od pewnego czasu zanoszę się z kupnem całkiem nowych rzeczy do pielęgnacji twarzy, więc chciałam pochwalić się cóż takiego wyszukałam w internecie i nie tylko. Mam nadzieję, że któreś z was również posiadają je w swoich kosmetyczkach i mogłyby udzielić mi informacji, czy takie produkty są godne uwagi oraz pieniędzy.


Po pierwsze zestaw od Resibo. Dużo dobrego słyszałam na temat tych produktów, więc sama chciałabym je przetestować. Aktualnie szukam serum do twarzy, a w tym zestawie akurat takie jest oraz olejek do demakijażu + kilka próbek. Cena: 169 zł




Pozostając w tematyce pielęgnacji chciałabym wypróbować żel aloesowy oraz wodę różaną. Te dwa produkty z notatek, które czytałam mają wielozadaniowe właściwości. Ceny nie są również wysokie, ponieważ aloes kosztuje 32.99 zł, a woda różana 10.99 zł. 
Do pielęgnacji również chciałabym dorzucić nawilżającą mikrodermabrazję. Ten zakup poczynię w rossmannie, ponieważ na święta dostałam voucher i chętnie wykorzystam go nie tylko dla kosmetyków makijażowych. Cena 29.99 zł
Jeżeli chodzi o makijaż, to tym razem skromnie. Słynny podkład Revlon Colorstay nr 150 Buff dla cery suchej, cena 24,99 zł. Następnie również rozsławiony róż Milani o odcieniu Luminoso, cena 53.90 zł oraz kredka o pięknym oberżynowym odcieniu z Golden Rose. Cena 19.99 zł.
Jeżeli chodzi o hybrydy, to tutaj chce skusić się na klipsy do zdejmowania ich. Czytałam, że niektórym znacznie poprawiły szybkość ściągania lakierów hybrydowych. Cena 9.90 zł



Oczywiście chce również poczynić spore zapasy maseczek w płachcie ;) 



Na koniec coś dla domu. Świeczki o delikatnych oraz owocowych zapachach. Jeżeli ktoś z was miał te zapachy u siebie, to powiedzcie proszę czy warte są zakupu.
Kringle Candle cena 10,99 zł, Yankee Candle 9,90 zł.
___________________________
Miałyście te produkty?
Warte są zakupy?

Swoje opinie napiszcie w komentarzu!

12 komentarzy :

  1. Dobre produkty :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamówienie zrobione, więc niedługo pokaże co kupiłam ;)

      Usuń
  2. Też kilku z nich bym spróbowała:)
    W moich planach też jest ta mikrodermabrazja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie ten peeling kupiłam :D jestem go bardzo ciekawa

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. no też właśnie chce je wypróbować skoro są taaakie dobre :P

      Usuń
  4. Olejek do demakijażu Resibo to mój wielki ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że i u mnie się sprawdzi

      Usuń
  5. Powodzenia w realizacji wishlisty! Kosmetyki Resibo sama bym chętnie wypróbowała, szczególnie serum :)
    Mam te klipsy do ściągania hybryd, są bardzo pomocne i faktycznie przyspieszają cały proces rozpuszczania lakieru.
    Podkład z Revlonu znam od lat, też używam odcień nr 150, fajnie że w końcu wprowadzili do sprzedaży opakowania z pompką.
    Maseczki w tkaninie uwielbiam, ostatnio kupiłam sobie dwie bąbelkujące Skin79, ale jeszcze ich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no dzięki ! resibo u mnie na pierwszym miejscu listy, bo bardzo dużo dobrego o ich kosmetykach słyszałam, revlonu nigdy nie miałam i chce spróbować, choć kolor i tak będzie za ciemny :(

      Usuń
  6. Mam nadzieję, że uda Ci się kupić wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkiego pewnie nie, ale większość juz tak :D

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.