poniedziałek, 30 stycznia 2017

[RECENZJA] POMADKA MAC "VELVET TEDDY"

Cześć! Czy wy tak samo jak i ja uwielbiacie pomadki w odcieniach nude? Ja je po prostu ubóstwiam! Pasują do każdego makijażu i wyglądają niezwykle naturalnie na ustach. W dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować pomadkę półmatową (wg mnie) z marki MAC Cosmetics. Jeżeli jesteście ciekawi jak spisała się na moich ustach to zapraszam do dalszej części.





odcień: Matte "Velvet Teddy"
cena: 68,80 zł
dostepność: perfumerie Douglas, salony MAC

sztuczne rzęsy Ardell "Demi Wispies" & pomadka MAC "Velvet Teddy"

Moja opinia:
Pomadka MAC ma piękny, bardzo napigmentowany nudziakowy odcień. Nie wpada w tony różowe, choć jest trochę ciepłym odcieniem. Opakowanie przypomina czarny nabój z logiem firmy. Zamykanie jest solidne, choć nie posiada magnesu. Sama pomadka jest łatwa w rozprowadzeniu na ustach, jednak ja nie nakładam jej prosto z opakowania tylko pędzelkiem. W pierwszej chwili pomadka wydaje się być kremowa, ale po jakimś czasie zmienia się na półmat. Nie sądzę, że jest to największych lotów wytrzymała szminka, ale picie potrafi przetrwać. 

Pomimo dość wysokiej ceny jak za pomadkę to jednak jestem skłonna wydać takie pieniądze. Formuła, pigment oraz wygląd mi to wynagradza. Choć wolałabym aby była bardziej trwalsza. 
______________________________________
Jakie są wasze opinie o tych pomadkach?
Ja moją kupiłam z 20% zniżką

Jakie inne nudziakowe pomadki polecacie?

14 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. to MAC więc nie wiem dlaczego jesteś taka zdziwiona...

      Usuń
    2. Czy ja wiem czy taka masakryczna? Są droższe na rynku, a MAC się ceni.

      Usuń
    3. dodajmy że ja jeszcze miałam 20% zniżki, więc nie wyszło MASAKRYCZNIE drogo...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję! również uwielbiam ten odcień :D

      Usuń
  3. To fakt, szminki wbrew pozorom są średnio trwałe, ale pięknie prezentują się na ustach i jesteś tego dobrym przykładem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego przy takich typu pomadkach stawiam na delikatne kolory, bo słabo widać że się zjadają :D dziękuję ;)

      Usuń
  4. Śliczny kolorek :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w takim kolorze i makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat dużo tutaj na sobie nie mam, dzienny zwyklak :D ale dziękuję ;)

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.