niedziela, 8 stycznia 2017

OMBRE EFEKT SYRENKI | INGIDO + NEONAIL

Cześć wszystkim w tą mroźną niedzielę! Mam nadzieję, że spędzicie ją w domu lub na spacerze, bo szczerze mówiąc to pomimo tego mrozu, za oknem jest bardzo ładnie (przynajmniej u mnie). Jeżeli jednak zostajecie cały dzień w czterech kątach to chciałam was zaciekawić moim ostatnim mani. Osobiście nie lubię mieć tylko 1 koloru na paznokciach, w różne wzorki nie lubię się bawić, dlatego wybawieniem dla mnie są ozdobne pyłki. Efekt syrenki, który posiadam z firmy Neo Nail sprawdza sie do tego genialnie, a tym razem przy połączeniu z głęboką czerwienią i efektem ombre wygląda cudnie! Sami sprawdźcie, zdjęcie poniżej ;)

Czerwień Indigo "Bed of Roses"

Efekt syrenki NeoNail (klasyczny)
______________________________________

Jak podobają się Wam moje pazurki?

Lubicie różnorakie pyłki na paznokciach? 
Ja osobiście uwielbiam za ich efekt!

8 komentarzy :

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.