wtorek, 3 stycznia 2017

NOWY ROK, NOWE PĘDZLE | GLAM BRUSH

Witajcie w nowym 2017 roku! Jak nastroje po sylwestrze? Mam nadzieję, że z radością powitaliście nowy rok, ponieważ ja jak na razie czuje przypływ inspiracji do głowy oraz siły do działania! W pierwszym poście tego roku chciałabym przedstawić Wam moje kolejne sztuki pędzli ze sklepu Hani Glam- Shop. Wiedziałam po pierwszym zakupie, że na pewno zaopatrzę się w kolejne sztuki pędzli, które pomimo swojej niskiej ceny są jakościowo bardzo dobre!

ps. w Galm-shopie nadal trwa wietrzenie magazynu i pędzle są w cenach 10-25 zł !

na ustach mam płynną matową pomadkę Golden Rose nr 04

Na zdjęciu (selfie) trzymam w ręce płaski pędzel do konturowania T13 oraz puchacza do rozcierania cieni O21. 
Na drugim zdjęciu widnieje również mały pędzel do nakładania cieni na powiekę O20.


Powyżej skośny, duży pędzel do konturowania, nakładania różu oraz pudru SS2 oraz duży wachlarz T19.
_________________________
➽ Skorzystałyście z promocji w Glam- Shopie?
 ➽ Może macie swoich własnych pędzlowych faworytów?

Piszcie!
Chętnie poczytam :)

12 komentarzy :

  1. Mam ten pędzel T13, rewelacyjnie sprawdza się do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to fajnie wiedzieć! ja na dniach przetestuję :)

      Usuń
  2. Fajne pędzelki być może skorzystam z tego produktu:)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie kuszą cienie do powiek Hani :) Pędzelki mam skompletowane z innych marek i jak narazie nie kupuję nowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam 2 cienie glam shadows i powiem ci że są godne polecenia!

      Usuń
  4. Nie mam właśnie żadnego zestawu pędzili, może zamówię sobie na próbę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej skompletować własny zestaw,bo wiesz ze tych pędzli będziesz używać ;)

      Usuń
  5. Ładne pedzelki :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne pedzelki :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z zakupem pędzli bujam się już chyba ze dwa miesiące. Niby sobie zamówiłam jakieś (no name'y), na dniach powinny przyjść, ale cały czas się rozglądam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam noł nejmy z aliexpress są spoko (szczególnie te do twarzy), ale jednak lubię kupowac coś z przetestowanego już źródła :D

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.