środa, 18 stycznia 2017

HAUL | PIELĘGNACJA + KOLORÓWKA | EKOBIECA, ROSSMANN, SEPHORA, PEPCO

Hejka! Jak każdy już chyba doskonale wie, uwielbiam posty typu "co kupiłam " "haule kosmetyczne". Super jest poczytać o tym co inni kupili i co polecają lub co w promocyjnej cenie wyhaczyli. W tym poście pokaże zakupy ze sklepu internetowego ekobieca.pl, sephora  oraz rossmanna. Jeżeli chodzi o rossa to zużyłam całą kwotę, którą miałam na karcie podarunkowej! Dobra, bez zbędnego gadania, chodźcie na dół zobaczyć co fajnego dorwałam!


Jedne z najmniejszych zakupów to 2 świeczki z Pepco. Widziałam je u Mileny MakeUp, a że były za 5 zł to skusiłam się na dwie, tak dla ładniejszego widoku.

Na powyższym zdjęciu mniejszością są produkty z rossa, więc od nich zacznę. Zdecydowałam się na rozsławiony olejek pod prysznic z Isany, ale będę go używać do mycia gąbeczek czy pędzli z produktów kremowych. Aktualnie jest na promocji i kosztuje ok. 6 zł. Drugą rzeczą jest również popularna konturówka do ust z firmy Lovely, Perfect Line nr 1. Ceny kompletnie nie pamiętam, ale więcej niż 6 zł nie kosztuje. Jest to kolor bardzo naturalny, może troszkę przybrudzony. Polecam!

Jeżeli chodzi o ekobiecą.pl to tutaj zamówiłam ukochane Ardellki. Tym razem wzięłam model Demi Wispies Black, cena ok. 16 zł.  W końcu także zdecydowałam się na świeczuszki. jedna z nich to Kringle Candle, Egypthian Cotton, zapach odpowiadający wypranym ubraniom! Cena 10,99 zł. Z polecenia koleżanki skusiłam się na maseczkę miodową z Holika Holika. Opakowanie jest cudowne! Zobaczymy jak z działaniem produktu. Cena ok. 43 zł. Gratisowo w mojej paczce znalazła się mini paletka 2 metalicznych, kremowych cieni do powiek ze Sleek'a. Jestem jej bardzo ciekawa, szczególnie że jest to srebrny oraz czarny kolor. Jak dobrze wiecie od pewnego czasu robią hybrydy. Toteż zdecydowałam się na pyłek z Indigo, Metal Manix, srebrny efekt lustra. Cena ok 13 zł.


Pozostając przy kategorii paznokcie, zakupiłam patyczki to odsuwania skórek z Donegala. Cena 1,99 zł. Druga świeczuszka, tym razem z Yankee Candle. Zapach dość mocny! Bardzo słodkich anasów. Cena 9,99 zł. Z hitów również skusiłam się na Revlon Colorstay 150 Buff, dla cery suchej i normalnej. Odcień wiem że jest dla mnie o sporo za ciemny, ale rozjaśnię go białym podkładem. Cena ok. 27 zł. Drugim hitem jest żel aloesowy Holika Holika. Ja wzięłam większe opakowanie 250ml, które kosztowało mnie 32,99 zł. Do tego dokupiłam drugą już sztukę korektora z L'oreal True Match nr 1. Bardzo go lubię i stosuję go również przy moich klientkach. Cena ok. 25 zł.


Ostatnimi dwoma rzeczami z rossa jest nawilżająca mikrodermabrazja z firmy Mincer. Cena akurat była na promocji, ok. 25 zł. Do koszyka również wrzuciłam 2 maseczki z Ziaji. Cena to ok. 2 zł za sztukę. Do twarzy również dodałam wodę różaną. Cena to zawrotne 5,99 zł. Do paznokci ponadto wzięłam 2 bloczki polerskie oraz klipsy do ściągania hybryd. Bloczki: 2,39 zł , klipsy: 9,99 zł.


Do koszyka oczywiście wrzuciłam także kilka maseczek w płacie z równych firm. Lubię je i jak dla mnie jest to znacznie lepsze rozwiązanie niż maseczki, które musimy później zmyć. Ceny od 7,49 do 10 zł. 

 
I najdroższy zakup, a jednocześnie największa chcica. Paletka Sweet Peach Too Faced. Gdy tylko usłyszałam, że paletka wraca do stałej sprzedaży, już wiedziałam, że będzie moja! Tak też się stało. Pomimo ceny 160 zł, zamówiłam. Na moim instagramie możecie zobaczyć jak wyglądają cienie. Zapraszam was TUTAJ.
___________________________________
Jak podobają się Wam moje sporych gabarytów zakupy?

Ja najbardziej jaram się z paletki Too Faced!
Swoich faworytów piszcie w komentarzach.

Do następnego ;)

6 komentarzy :

  1. Ta paletka z Too Faced też mnie nieco kusi, ale chyba jednak za bardzo wpada w różowe tony: a takie już u siebie mam. Teraz chce coś bardziej czerwonego ;)
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przeważnie kupowałam chłodne odcienie... więc z too faced się ciesze, bo jej kolory są różnorodne :D

      Usuń
  2. Olejek z Isany ma rakotwórczy składnik - BHT. Jeśli chcesz nim myć pędzle to okej, ale warto mieć na uwadze, że trafia to później na naszą skórę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również ostatnio kupiłam ten olejek z Isany do mycia pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzyłam go i chyba pierwszy raz mój bb jest w pełni czysty :O

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.