czwartek, 29 grudnia 2016

SYLWESTROWY MAKIJAŻ

Już za chwile, za kilka dni przywitamy nowy rok. Zapewne niektórzy z was będą bawić sie na super imprezach, inni w zaciszu domu, a pozostali w pracy. Ja jednak wybywam na kilka dni, więc już teraz chciałam zaprezentować moją propozycję sylwestrowego makijażu. Niektórzy mogli już widzieć ten make up na moim FACEBOOK'u lub INSTAGRAMIE, gdzie oczywiście was gorąco zapraszam, ponieważ częściej pojawiam się tam niż tutaj na blogu. :) 

a tak btw. to życzę wam szczęśliwego nowego roku i żebyście mieli głowy pełne pomysłów do realizacji waszych marzeń!




Twarz:
________
podkład Pierre Rene Advanced Lift no. 02 + rozjaśniacz Kobo 
korektor Collection Lasting Perfection 01
puder Rimmel Stay Matte 001 
puder pod oczy Manhattan Sofy Compact Powder 01
puder do konturowania MUR Ultra Bronze
róż Bourjois nr 34
rozświetlacz Dr Irena Eris Star Shimmering

Usta:
________
MUR Lip Lava "Tremor"

Brwi:
________
cień do brwi Golden Rose nr 104
pomada do brwi Inglot nr 16 

Oczy: 
________
baza (korektor)
Glam Shadows "Zimna czekolada"
Zoeva Naturally Yours "first love" & "timeless chic"
MUR I Heart Chocolate "you need more" & "love torn" & "what a way to go" & "stolen chocolate"
Pyłek MySecret Star Dust 05
Pigment Inglot 115
tusz do rzęs Miss Sporty "Studio Lash"

________________
Jak podoba wam się mój makijaż? 

Zapraszam was na mojego Facebooka & Instagram!

Do zobaczenia za rok ;)

18 komentarzy :

  1. Piękny makijaż. Ależ masz oczyska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ja z natury mam duże oczy jak coś :P

      Usuń
  2. Ładny makijaż :)

    Pozdrawiam

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż przepiękny :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję dziękuję, tobie również pomyślności :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) cały czas nad nimi pracuję ;)

      Usuń
  5. cudowny makijaż, idealny na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! ważne są błyskotki na powiece ;)

      Usuń
  6. świetny makijaż :) wyszedł mi całkiem podobny na sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.