czwartek, 22 grudnia 2016

ŚLIWKOWY FIOLET | MAKIJAŻ

Cześć! Dziś będzie dość krótki post. Poniżej przedstawiam wam mój jeden z ostatnich makijaży, który moim zdaniem wyszedł mi całkiem dobrze. Jakiś czas temu dorwałam kilka na prawdę dobrych cieni w Kobo i stwierdziłam, że trzeba się nimi pochwalić! 
Jeżeli ciekawi jesteście jakich kosmetyków użyłam do makijażu to zapraszam do czytania.




Twarz:
__________
podkład Urban Decay All Nighter odcień 0,5
korektor Collection Lasting Perfection odcień 1
puder Stay Matte Rimmel odcień 001
puder pod oczy Manhattan Soft Compact Powder odcień 1
bronzer MUR Ultra Bronze
róż Bourjois odcień 34
rozświetlacz Dr Irena Eris Star Shimmering

Brwi:
__________
cień do brwi Golden Rose odcień 104
pomada do brwi Inglot odcień 16

Usta: 
__________
pomadka do ust Inglot Lipstick Matte nr 509

Oczy:
__________
baza (korektor) 
Glam Shadows "Zimna czekolada"
Kobo cień Mono nr 114
Kobo cień Fashion nr 209
Zoeva paletka Smoky odcień Elegant Chaos
Inglot pigment nr 115
tusz do rzęs Miss Sporty "Studio Lash"

_______________________
Jak wam się podoba?
Wszelkie opinie mile widziane!

ps. jak przygotowania do świąt? 
____________________

14 komentarzy :

  1. Piękne oczy! Mam nadzieję, że święta zmobilizują mnie do wykonania pełnego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję! u mnie nie ma przebacz, muszę coś nowego stworzyć :P

      Usuń
  2. Jaki piękny makijaż <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorystyka naprawdę super ;) pasuje ci !
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękny. I dodatkowo bardzo pasuje do Twojej urody. :)

    PS Pozwalam sobie zaobserwować, jako że tematyka mi bliska. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję dziękuję, zapraszam też na mój fan page i insta ;)

      Usuń
  5. przepiękny makijaż!!! ja ten tusz z miss sporty zdradziłam z ich nową maskarą 100% rock, i polecam, daje świetny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo ! dzięki za info! akurat się kończy (choć mam milion innych) to może go zakupie :)

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się ta propozycja, ale niestety nie będzie pasować do mojego typu urody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale to wpadaj czasami, może pojawi się coś dla twojej urody ;)

      Usuń
  7. bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.