sobota, 10 grudnia 2016

DOMOWE SPA | SEPHORA BEAUTY

Jakiś czas temu w perfumerii Sephora była promocja dotycząca tylko ich marki. 3 za 2 czy coś takiego. Dokładnie nie pamiętam, ale skorzystałam z niej. Akurat chciałam wypróbować maskę do ust, ale jednak dorzuciłam jeszcze maskę do twarzy oraz do stóp. Produkty kosztowały ok. 10 zł w promocji, więc jak dla mnie to cena była przystępna. Jeżeli chcecie wiedzieć co o nich myślę oraz jakie miały działanie na moją skórę, to zapraszam do dalszej części postu...



Maska do stóp LAWENDOWA
_____________
Zainspirowane azjatyckimi rytuałami piękna, maski do stóp Sephora to bogate formuły w formie skarpetek. 
Rezultaty : optymalna skuteczność w 20 minut i piękniejsze stopy ! 
Jak działają? Ich specyfika? 
Odpowiadają na specyficzne potrzeby stóp dzięki 2 składnikom o ukierunkowanym działaniu. 


Maska do stóp Lawendowa.
Orzeźwiająca Relaksująca Maska - skarpetki z ekstraktem z lawendy : 
- Łagodzi uczucie rozgrzania i zmęczenia stóp.
- Daje natychmiastowy efekt orzeźwienia i odprężenia
- Dla zrelaksowanych i lżejszych stóp

Moja opinia:
Wykonanie skarpet na solidny plus, ponieważ mają one nie dość że ochronną warstwę to również tak jakby "zapięcie" na tasiemkę. Jeżeli chodzi o to co obiecuje producent a co rzeczywiście odczułam po nich to daje uczucie delikatnych stóp oraz bardzo dobrego nawilżenia. Zapachu prawie nie czułam, może po prostu był tak delikatny. Ogółem skarpety przypadły mi do gustu, również cena nie jest wygórowana, bo 15 zł.

Maseczka do twarzy RÓŻA
_____________
Zainspirowane azjatyckimi rytuałami piękna, maseczki do twarzy Sephora z cieniutkiej tkaniny o bogatej formule i efekcie drugiej skóry w 15 minut przywracają skórze piękno. 
Jak działają? 
Ich specyfika? Są rozwiązaniem każdego problemu skóry, dzięki 8 różnym składnikom o ukierunkowanym działaniu. 


Maseczka do twarzy Róża: Ultra nawilżenie i blask
- Koi skórę intensywnie nawilżając. 
- Natychmiastowo przywraca blask 
- Dla wypełnionej, świeżej i promiennej skóry.

Moja opinia:
Tutaj również zostałam zaskoczona przy otwarciu opakowania od maski, ponieważ była ona zabezpieczona dodatkową folijką. Dla mnie super opcja, bo resztę esencji z folijki mogłam nałożyć na ręce itp. Jeżeli chodzi o samo działanie maski to nie zostałam powalona na kolana... Skóra jakoś intensywnie nie była nawilżona oraz nie nabrała blasku. Jak dla mnie trochę niewypał, a cena jej to 19 zł, co tutaj już jest sporą kwotą jak na taką maskę...

Maseczka do ust KARITE
_____________
Pielęgnacja ust w 15 minut zabawy !
Maseczka pielęgnująca usta i ich kontur zaledwie w 15 minut.
Zainspirowane azjatyckimi rytuałami piękna, maseczki do ust Sephora są skutecznym rozwiązaniem każdego problemu :


- Maseczka do ust Karité : Ochronna, naprawcza

Moja opinia:
Tak tutaj również płachta maski została zabezpieczona, ale już z dwóch stron ochronną folijką. Na początku za bardzo nie wiedziałam jak dokładnie umieścić to po chwili udało mi się z nią uporać. Maska nie spada ani nie zsuwa się z ust. Po zdjęciu jej przez długi czas czuć jeszcze taki delikatny balsam do ust. Jak dla mnie fajne rozwiązanie dla zniszczonych ust, ponieważ daje nawilżenie ich oraz w średnim stopniu "naprawia" usta. Cena takiej maseczki to 9 zł.
_____________
Czy wy też lubicie takie domowe spa? 

Jak dla mnie bardzo mile i relaksacyjnie spędzone kilkadziesiąt minut.
Szczególnie polecam taki rytuał na wieczór.

4 komentarze :

  1. Tych maseczek jeszcze nie próbowałam ale jestem zakochana w Sephorowej masce z cynkiem i miedzią

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie ta do ust ;) Na pewno wyprubuję. Szczegulnie przyda się zimą, kiedy usta są bardzo wysuszone
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Niecoinna

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.