środa, 2 listopada 2016

RECENZJA | BANIA AGAFII | Regeneracyjna maska do włosów

Na początku roku pisałam wam o moich internetowych zakupach na mintishop.pl, w pudle znalazła się maska do włosów. Odkąd mam krótsze włosy bardziej mam ochotę na nakładanie różnych mazideł. Dlatego też dziś chciałabym opisać wam krótko odzywkę, która kosztuje na prawdę krocie, a jest świetna!

Ja przeważnie nakładam tą maskę na 1-2 min. (nie przepadam za dłuższym staniem i czekaniem na "efekty"). Moim zdaniem nawet tak krótki czas wystarcza aby juz po pierwszym użyciu widzieć efekty.
Jeżeli chodzi o gęstość... to nie zauważyłam tego poprawy. Ja z natury mam cienkie włosy i jest ich mało.
Blask, tutaj już jest inna sprawa. Widać ładny poblask na włosach. Tutaj daje duży +
Odżywione i wzmocnione włosy... Ostatnimi czasy moje włosy strasznie mi wypadają, ale jeżeli chodzi o odżywienie to nie są one już rozdwojone! Jak ja się z tego cieszę! Do tego włosy są wygładzone i ładnie się układają.


Według mnie maska jest rewelacyjna i to jeszcze za tak niską cenę. Myślę że za więcej niz 10 zł jej nie znajdziecie. W niektórych bio sklepach również możecie znaleźć kosmetyki tej marki i jestem pewna, że zakupię również inne maski tej firmy.

6 komentarzy :

  1. Ciekawa recenzja jak i sam produkt :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. bo są tanie a często lepsze niż te znacznie droższe...

      Usuń
  3. Zobacz tu, bo jest mega tania http://kosmetykiorientu.pl/maski-do-wlosow/107-receptury-babuszki-agafii-maska-do-wlosow-momentalna-blask-i-elastycznosc-100-ml.html :) Ja ją uwielbiam – w tej cenie myślę, że nie ma nic lepszego na rynku, zwłaszcza, że ona naprawdę jest bardzo skuteczna. Ja wcześniej kupowałam maski drogeryjne, które były sporo droższe, a takich efektów nie było. A tu proszę – włosy lśniące, zdrowe, o niebo lepiej się układają i naprawdę są nawilżone, zregenerowane. Maska nie obciąża, włosy nie są po niej przyklapnięte. Przyjemnie pachnie, przyjemnie się ją stosuje, nie mam totalnie nic do zarzucenia ;) Przymierzam się do zakupu też innych produktów tej marki, bo widzę, że opinie zbierają niezłe, mam nadzieję, że będę równie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie wykończyłam to opakowanie i zamierzam kupić inne rodzaje tych masek, bo na prawdę są lepsze niż te drogeryjne!

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.