sobota, 8 października 2016

MAC STUDIO FIX FLUID | WARTO CZY NIE?

Od 2 dni jestem uziemiona z katarem i chusteczkami, więc weekendowe wyjście ze znajomymi odpada. Szkoda, bo w Łodzi, w ten weekend, odbywa się Light Move Festival i chciałam jednak pójść i zobaczyć co tam się będzie działo. Przechodząc do sedna tytułu postu, dziś na tapecie wgl mnie nie taki świetny podkład do twarzy firmy MAC , więc i nie tani...

Mój odcień jest oczywiście najjaśniejszy... i właśnie dlatego go zakupiłam, bo w końcu nie potrzebowałam rozjaśniacza do podkładu aby uzyskać odpowiedni kolor. Odcień to NW10. Choć wg mnie ma trochę podtonów różowych, to jednak nie przyczepiam sie o to, bo kolor jest dla mnie świetny.



Na zdjęciu poniżej moja cera nie była w najlepszym stanie. Jednakże ten podkład jest MOCNO kryjący. Może ew. nie poradził sobie w pełni z dużymi wypryskami, ale jest to do wybaczenia. (Zdj. poniżej).

Jest to podkład, który pozostawia efekt matowy na skórze, więc dobre wcześniejsze nawilżenie jest wymagane. Jednakże tutaj muszę się przyczepić, ponieważ nawet przy dobrym kremie nawilżającym, podkład ten mnie wysuszał. 
Kolejnym minusem jest to, że gdy dotknęłam twarzy, podkład jakby zjeżdżał z niej. Co dla mnie jest nie do przyjęcia, szczególnie, że jego cena to 132 zł (bez pompki)



Czy kupię go ponownie?
Nie wiem, choć jestem bardziej na nie. Jest to podkład matujący, a ja posiadam skórę suchą, więc nie zawsze się lubiliśmy. Na ten moment nie jest to mój ulubieniec i cały czas go szukam.
__________________________________
A wam jak podoba się efekt?
Miałyście go już?
Jakie są wasze opinie / porady ?

Do następnego!
Chyba już tu powróciłam na dobre...

12 komentarzy :

  1. Ja równiez nadal szukam swojego idealnego podkładu :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten byłby super, ale jednak średniakiem jest i ta cena :(

      Usuń
  2. szkoda, że się nie sprawdził ;/ cena nie zachęca ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na większe wyjścia był świetny! ale na co dzień poleciłabym bardziej osobom z cerą mieszaną w stronę tłustej. Co do ceny... to MAC więc tanio nie bedzie :(

      Usuń
  3. Miałam kiedyś próbki, ale nie zdecydowałam się na zakup. Posiadałam za to kiedyś wersje w pudrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przed zakupem miałam 3 próbki... chyba prawie rok chodziłam za tym podkładem aż kupiłam :D

      Usuń
  4. kosmiczna cena. a w stosunku do jakości to jeszcze większy kosmos :O
    nigdy bym się nie zdecydowała...już chyba revlon lepszy a stówe tańszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle że ja do revlonu musiałabym dokupić rozjaśniacz xDD

      Usuń
  5. Ja też studio fix bardzo nie lubię, miałam próbkę i dla mnie jest zdecydowanie za ciężki. :/ Za to mac matchmaster to mój najukochańszy podkład i przeszłam przez jego 4 opakowania już. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo to jednak bardzo kryjący podkład ^^ ale z moją problematyczną cerą za to go lubiłam ;)
      na razie innego podkładu z mac nie kupuje, może jak jeszcze znajdę kolorystycznie dobrany z innej serii to może kupie ;)

      Usuń
  6. Na skórze na zdjęciu wygląda na prawdę świetnie ;) Zaczynam obserwować blog ♥

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.