piątek, 14 października 2016

Hybrydy + efekt syrenki | Semilac&NeoNail

Praca + studia + długie powroty do domu to nie najlepszy pomysł. Jednakże już niedługo będę miała więcej luzu i czasu, więc i postów będzie przybywało. Dziś mam dla was dość szybki post, bo chciałam wam pokazać lakier hybrydoway Semilac + efekt syrenki na moich naturalnych paznokciach.

Base Hard NeoNail
niebieski lakier: "Queen of the night 126" Semilac
pyłek: Efekt syrenki- classic NeoNail
Top Hard NeoNail

______________________________
Jak wam się podobają?
ps. Utrzymały się bardzo dobrze, aż do zdjęcia.

Macie swoje ulubione kolory lakierów hybrydowych?
Polećcie mi je w komentarzu :)

i nie zapomnijcie o moim facebooku & instagramie

24 komentarze :

  1. Piękny manicure! Masz bardzo zadbane paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej pory sądziłam, że efekt syrenki najlepiej wygląda na jasnych lakierach ale Ty zaskoczyłaś mnie bardzo pozytywnie! :) Kolor ładnie się mieni, a w połączeniu z Queen of the night wygląda świetnie. W sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo myślałam jak ty :D jakie było moje zdziwienie, jak pięknie wygląda na ciemnym niebieskim <3

      Usuń
  3. Dużo fajniejsza jest syrenka z indigo, dostałyśmy na pierwszym meet beuty tą z neonail i ona jest dosyć grubo zmielona i widać pojedyncze drobinki, a ta z indygo daje taką śliczną tafle. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czaje sie a produkty z indigo, więc może spojrzę i na ich syrenkę :P

      Usuń
  4. Jakie cudowne! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i świetny kształt, zazdroszczę, ja swoich nigdy nie mogę zapuścić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat na zdjęciu jest jeden trochę krótszy bo sie wcześniej złamał :( ale ostatnio też mi się połamały pod hybrydą nawet...

      Usuń
  6. Syrenka z grantem pięknie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Syrenka z ciemnymi lakierami bardzo mi się podoba, chociaż nie noszę hybryd i nigdy nie testowałam żadnych pyłków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, elegancki manicure, dziękujemy za zaufanie do naszych produktów :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rowniez dziekuje 😊 na pewno jeszcze uzyje waszych produktow

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.