niedziela, 30 października 2016

DLACZEGO WARTO POMAGAĆ? | #dajwlos

Dziś przychodzę z dość nietypowym postem, ponieważ chciałam sobie trochę pogadać nt. pomocy innym. Zapewne ci, którzy obserwują mnie na ig bądź fb, wiedzą że oddałam moje długie włosy na Fundację Rak'n Roll. Powiem wam że to nie była wcale łatwa decyzja... ale o tym i więcej zapraszam poniżej.


Dlaczego w ogóle pomysł ścięcia moich długich włosów?
___________
Jest w życiu kobiety z długimi włosami pewien moment, że rozmyśla nad pozbyciem się ich o kilkanaście cm. Mnie ten moment kilka miesięcy temu dotknął. Pomyślałam sobie, a zetnę, może w końcu zmieni się coś w moim życiu... i dziwnym trafem przypomniałam sobie, że kiedyś widziałam akcję ścięcia włosów na peruki. Powiem wam, że nawet nie pomyślałam, że chce sprzedać włosy. Wolałam oddać je za darmo dla dziewczyn, które nie mają ich wcale. Dziwne i to bardzo, szczególnie, że nie należę do najmilszych osób, a wredotą potrafię być straszną!

Popatrzyłam na tą akcje z fundacją, ale dałam sobie spokój. Pewnego dnia w wiadomościach leciał reportaż, że na którymś z uniwersytetów studenci zorganizowali akcję ścięcia włosów właśnie na peruki. Pamiętam, że mama mnie wtedy zawołała i przypomniała mi że też miałam oddać swoje włosy. 


Jak to się stało???
___________
Tak też stało się, że znalazłam dobry salon fryzjerski, gdzie za darmo zostały zaplecione warkoczyki do ścięcia, wysłane do fundacji oraz wymodelowane moje włosy. 

 Ścięte zostało 25 cm moich włosów.

Efektem końcowym byłam zaskoczona, ale również bardzo zadowolona. Myślę, że pani fryzjerka poradziła sobie fenomenalnie!

Na studiach i w pracy, moi znajomi bardzo mnie komplementowali, co było strasznie miłe!

Jeżeli macie długie włosy i zastanawiacie się nad ich ścięciem... to pomyślcie najpierw czy może lepiej ściąć trochę więcej i pomóc osobie która straciła je po chemioterapii. 

_______________________________
A wy jak oceniacie moją zmianę?
Na plus czy minus? 

I ogółem co myślicie o akcji #dajwlos ??? 

10 komentarzy :

  1. Sama zapuszczam włosy specjalnie, żeby oddać je dla chorych osób! Brawo za gest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie mam takich długich włosów, więc nie da rady ode mnie ich wziąć. Uważam jednak, że idea jest przepiękna i świetnie, że wzięłaś w tym udział:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę, faktycznie, zawsze Cię kojarzyłam z mega długimi włosami, taka zmiana! brawo za ten gest! czasem coś, co nie jest dla nas szalenie istotne, dla innych może stać się ogromnym wsparciem. Drobny gest dla nas jest po prostu mega przytulasem dla innej osoby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha bo ja zawsze miałam długie włosy, ale chciałam zmiany, więc ścięłam i oddałam :)

      Usuń
  4. Wyglądasz obłędnie w tej długości i bardzo się cieszę, że postanowiłaś w ten sposób pomóc ;) Piękny gest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszłaam tej akcji, doceniam takie osoby <3 Pieknie wyglądasz :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.