poniedziałek, 3 października 2016

Dawno mnie tu nie było... | #weddingmakeup

... ale chyba powrócę na dobre. Myślę, że potrzebowałam małych wakacji od niektórych spraw. Choć to nie oznacza, że jest ich mniej, a raczej powiedziałabym, że trochę mam więcej zajęć do ogarnięcia od ostatniego czasu. Nie chciałabym tutaj wyżalać się z moim prywatnych spraw, więc zapraszam dziś na dość krótki post o moim makijażu, którego miałam na sobie w ostatnią sobotę ;)

makijaż, oczywiście wykonany przeze mnie :)



Kosmetyki użyte w makijażu:
    Twarz
baza pod makijaż KOBO Make-Up Primer Matte&Smooth Skin
podkład MAC Studio Fix Fluid NW10
korektor Collection Lasting Perfection nr 1
puder pod oczy INGLOT HD nr 503
puder do twarzy KRYOLAN Anti- Shine Powder
puder do konturowania KOBO Nubian Desert nr 311
bronzer SLEEK Face Contour Kit Light 884
róż MUR (paletka róży) Sugar&Spice
    Brwi
cień do brwi Golden Rose nr 104
wosk do brwi Inglot nr 574
   Oczy
baza Maybelline Color Tattoo Creme de Nude nr 93
ruchoma & dolna powieka Zoeva Smoky "Sweet smell" & Catrice Liquid Metal "Gold n'Roses 020"
załamanie powieki Sleek Ultra Mattes V1 "Strike"
kreska Zoeva Naturally Yours "Timeless Chic"
beżowa kredka My Secret
tusz do rzęs Wibo Extreme Lashes
sztuczne rzęsy Ardell Wispies Black
   Usta
MUR Lip Lava "Tremor"


Mam nadzieję, że makijaż przypadł wam do gustu. Ja czułam się w nim bardzo dobrze, choć farbka na ustach z MUR nie trzymała sie super długo, ale gdy zjadała się to chociaż równomiernie. Oczywiście makijaż wytrzymał do samego rana :)
_________________
Udanego dnia! 

Buziaki

12 komentarzy :

  1. Śliczny makijaż. Mimo różu na ustach i brązu na powiekach wszystko wygląda naturalnie i delikatnie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    http://likeaskyskyscraper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak miało być, bo sukienka była delikatna :P

      Usuń
  2. Makijaż ładnie pasuje do koloru oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż! <3
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż świetnie podkreśla kolor twoich oczu ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nawet o tym nie pomyślałam przy wyborze kolorów :D

      Usuń
  6. Zachwycam się Twoim makijażem, jest bajeczny. Idealnie pasuje do oczu i koloru włosów :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.