poniedziałek, 11 lipca 2016

L'BIOTICA | SILK&SHINE EXPRESS MASK

Jeżeli chodzi o odżywki do włosów, to za bardzo za nimi nie przepadam. Mam szybko przetłuszczające się włosy oraz często kosmetyki do włosów je obciążają. Z racji tego, że niedawno otrzymałam paczkę od firmy L'biotica postanowiłam wypróbować dołączoną w paczce odżywkę do włosów. Czy okazała się dobra dla moich włosów? Odpowiedź poniżej.


Wszystko co obiecuje producent macie na zdjęciu poniżej. 

Co ja zauważyłam faktycznie po zastosowaniu?
 *wygładzenie -> nie jest ono spektakularne, ale na prawdę czuć, że włosy są gładsze oraz, że z każdym kolejnym zastosowaniem jest coraz lepiej.
 *nie zauważyłam rozdwojonych końcówek -> co często przy słabych odżywkach zdarza się zauważyć...
 *ekspresowa -> to raczej dzięki mnie. Nie trzymam masek/odżywek na włosach dłużej niż 1,5 min. Nie lubię, nie przepadam i nie mam na to czasu. Myślę, że po tym czasie, jak na efekt jaki daje, jest na prawdę okej.


Jak dla mnie odżywka jest godna polecenia, jeżeli wasze włosy nie potrzebują mocnej regeneracji. Ekspresowy efekt również jest gwarantowany i co najważniejsze odżywka NIE OBCIĄŻA włosów.
Myślę, że po zdenkowaniu jej, rozejrzę się za produktami tej marki w drogerii.

7 komentarzy :

  1. Ciekawa recenzja :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. z reguły jako maski na włosy używam każdej odżywki przy czym trzymam ją jakies 30 minut na włosach ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przeważnie myję włosy rano, więc nie mam aż tyle czasu na trzymanie maski i też sama tego nie lubię ;) ale gratuluję wytrwałości!

      Usuń
  3. Sporo ostatnio natrafiam na tę odżywkę, ciekawi mnie czy i u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo delikatna, ale nie obciąża moich włosów, więc ją polubiłam

      Usuń
  4. Świetna recenzja, na pewno wypróbuję bo ostatnio wpadła mi w oko a nie byłam do niej przekonana :)

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.