piątek, 17 czerwca 2016

RECENZJA | REGENERUJĄCA MASKA DO STÓP | L'BIOTICA

Jakiś czas temu pisałam o mojej pięknej i mega dużej przesyłce od firmy L'biotica. W środku było dużo cudowności, a wśród nich regenerująca maska do stóp. Ucieszyłam się ze względu na to, że nigdy jeszcze nie testowałam takiego produktu do stóp. Dotychczas stosowałam jedynie peeling oraz krem, który nie przypadł do mojej twarzy, tylko po to aby nakremować moje stopy. Dopiero teraz odkryłam cudowności jakie daje zastosowanie takiej maski! A dlaczego jestem tak zachwycona? O tym poniżej.

Maski te można dostać w różnych drogeriach. Ich koszt nie przekracza 20 zł, więc jak na taki produkt to cena jest przystępna. Z tego co się orientuję, to nie jest jedyny rodzaj maski, chyba są też inne, ale ręki nie daje sobie za to uciąć. 



Jak pisze producent maska ma skutecznie regenerować i zmiękczać suchą skórę stóp, przywracać skórze miękkość i zdrowy wygląd, a także intensywnie nawilżać i zabezpieczać przed rogowaceniem. Według mnie maska bardzo dobrze nawilża oraz zmiękcza skórę. Moje stop należą do dość suchych, a po zastosowaniu na prawdę czułam miękkość w dotyku.



Jak wyglądają "skarpetki" widzicie na zdjęciach wyżej. Producent zaleca założenie własnych skarpetek dla lepszego efektu i myślę, że miał rację, ponieważ wtedy esencja z maski "przyczepia" się lepiej skóry. Ja trzymałam ją według zaleceń, czyli 40 min
Myślę, że jeszcze zakupię ten produkt, a firmie dziękuję bardzo za możliwość przetestowania ich nowości. 

Stosowałyście maski do stóp?
Jakie są wasze opinie?
Podzielcie się! 

Udanego weekendu!
do następnego ;)


6 komentarzy :

  1. Lubię takie regenerujące skarpetki. Polecam Ci te z efektimy, a ta na pewno u mnie zagości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio testowałam skarpetki złuszczające z Bielendy i spodobał mi się efekt ;)
    a nad takimi regenerującymi się zastanowię xd

    OdpowiedzUsuń
  3. mi by się przydała taka regeneracja ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.