niedziela, 26 czerwca 2016

NIVEA | PIELĘGNUJĄCY PŁYN MICELARNY

Jakiś czas temu od strony http://blog-media.pl  otrzymałam do testów płyn micelarny z firmy Nivea. Szczerze mówiąc to byłam go bardzo ciekawa, bo nigdy nie używałam ich kosmetyków do pielęgnacji. Płyn otrzymałam do cery normalnej i mieszanej. W sumie to powinien być odpowiedni dla mojej cery, ale nie był taki do końca. Dlaczego? Odpowiedź poniżej.


W tej poręcznej i ładnie wyglądającej buteleczce mamy 200ml kosmetyku. Jak dla mnie pojemność bardzo przyzwoita. Myślałam, że do testów dostanę tylko próbnik.
Jak dla mnie to jest bezzapachowy.

Jak pisze producent jest to płyn micelarny 3w1. 
1. Usuwa makijaż i skutecznie oczyszcza skórę.
2. Łagodnie usuwa makijaż oczu i pielęgnuje rzęsy
3. Nawilża i pozwala skórze oddychać.

Ad. 1 Prawda usuwa makijaż bez podrażnień, choć z tym oczyszczeniem skóry nie byłabym jakoś bardzo zadowolona.
Ad. 2 Przy tym punkcie muszę przyznać że podczas demakijażu oczu nie podrażnia i moje oczy nie są zaczerwienione. Co do pielęgnacji rzęs to nie zupełnie wiem o co chodziło producentowi. Ja zmiany jakieś nie zauważyłam w moich rzęsach (stosuję równocześnie odżywkę do rzęs).
Ad. 3 Nawilżenia dużego nie ma, ale po użyciu nie czuję ściągnięcia skóry, czyli jest dobrze.


Nie jestem przekonana czy kupiłabym osobiście ten płyn micelarny, ale jeżeli nie macie jakiś dużych potrzeb dla swojej skóry to polecam. 
_______________________
Do następnego!

14 komentarzy :

  1. Dosyć głośno jest o tym produkcje ostatnio ;) Wolę jednak mojego ulubionego Garniera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również używam garniera najnowszą wersję, ale tego ostatnio częściej ;P

      Usuń
  2. Bardzo sobie chwalę produkty marki Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. z nivea używam bardzo mało produktów, głównie tylko żele pod prysznic ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa to też prawda i ja jeszcze balsamu pod prysznic :D

      Usuń
  5. Dobrze oczyszcza, ale mnie trochę podrażnia ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie o dziwo nie podrażnia właśnie :O

      Usuń
  6. jakoś nie mam zaufania do marki Nivea ;(

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.