czwartek, 19 maja 2016

BIRTHDAY POST | COSMETICS & OTHERS

Ledwo ponad tydzień temu obchodziłam moje urodziny. Ogółem ten zacny dzień zaczęłam świętować na kilka dni przed i w sumie to jeszcze w weekend będę oblewać mój stary wiek. Prezentów też sporo dostałam. Chyba tak zwariowanych i świetnych urodzin jeszcze w życiu nie miałam. W końcu było to moje OCZKO!

Moja mama bardzo dobrze się spisała z prezentem. W głównej mierze zawdzięczam to sobie samej, bo gdy zobaczyłam w ulotce Biedronki, że w ofercie ma pojawić się książka "Ginekolodzy" nie zastanawiałam się zbyt długo, tylko od razu powiedziałam mamie, że oczekuję jej 10-go maja. Tak też się stało. *książka jest F E N O M E N A L N A!

Jakiś czas temu pisałam, że mam do sprzedania pędzle RT Bold Metals (które nadal mam), jednak sprzedaje je mój brat, a jako prezent na urodziny miałam wybrać sobie 1. Padło na nr 301, którego używam do konturowania.

Dziwnym trafem w Sephorze również pamiętali o moich urodzinach. Dostałam od nich maila, że mam do odbioru maleńką paletkę róży! Mogliście ją zobaczyć już na moim FP -> (KLIK)


W dzień urodzin przyszła do mnie w odwiedziny moja stara znajoma, jeszcze z czasów podstawówki! Przywitała mnie z małą babeczką, w którą wbita była świeczka! Oczywiście życzenie pomyślałam, ale wam o nim nie powiem, no chyba ze się spełni. Ponadto obdarowała mnie winkiem, Magic Starsami oraz nowym zapachem kosteczki z Perfecty. DZIĘKUJĘ!


Jednak najlepszym prezentem mogę pochwalić się od mojego przyjaciela! A wszystko mogliście zobaczyć na moim Instagramie -> (KLIK)


Ponadto sprawiłam sobie sama kilka prezentów, ale o tym może innym razem ;) 
Jeszcze oczekuję spotkania z moją przyjaciółką, więc może i o tym coś wspomnę! 
________________________________________
Zapraszam do śledzenia mnie na:

Miłego wieczoru! 

10 komentarzy :

  1. Carlo Rossi uwielbiam, podobnie jak kultowe gwiazdeczki z MilkyWay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to chyba z 2 lata tego wina nie piłam, ale w weekend sobie przypomne :D

      Usuń
  2. Fajnie, ze miałaś udane urodziny <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze przez ten weekend je obchodzę :D

      Usuń
  3. pomyślności ;) z revolution mam pędzel ten do konturowania ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.