piątek, 22 kwietnia 2016

MAC | INGLOT | GARNIER | CHARLOTTE CHO

Wczoraj w końcu miałam cały wolny dzień, bez pracy, studiów czy innego badziewia. Mogłam na spokojnie iść do drogerii i zastanawiać się nad kosmetykami. Oczywiście mówię tu o promocjach w drogerii natura i rossmannie, ale o tym zrobie osobny post. Na razie chciałam pokazać co ostatnio wpadło w moje łapki z kosmetyczych, i nie tylko, produktów. 




Ogółem na mgiełkę z INGLOTA namówiła mnie moja Ola, która zgarnęła mnie z pracy specjalnie po jej zakup. Podkład z MAC na którego w końcu sie skusiłam, juz w użytku od ponad tygodnia! Recenzja na pewno będzie, ale to za jakiś czas...


 Coś na co miałam ochotę od daty premiery. "Sekrety urody koreanek", książka z wyglądu śliczna, w środku również, nad treścią nie mogę się na razie wypowiadać, ponieważ dopiero co zaczęłam ją czytać. Mam nadzieję, że nauczę się czegoś przydatnego w pielęgnacji i wdrążę to w życie.


Na ostatni rzut, nowość. Płyn micelarny z olejkiem z Garniera. Byłam go bardzo ciekawa, a z racji tego że mój obecny różowy micel z Garniera jest na koncówce to zdecydowałam sie na coś nowego. Mam nadzieję, że okaże się tak samo dobry, albo i lepszy niż jego poprzednik.
__________________________________
Tyle na dziś.
Jak tam u was zakupy?
Macie do polecenia jakieś nowinki kosmetyczne?

Piszcie!

14 komentarzy :

  1. ciekawe nowości ;) zwłaszcza książka :D chyba już co druga blogerka ją ma xD

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tą książkę , a co do płynu od Garnier to chyba nowość jakaś, chętnie wypróbuje. zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowość nowość! jak na razie w drogerii natura widziałam i akurat kupiłam :P

      Usuń
  3. Świetne rzeczy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad kupnem książki, bo bardzo interesuje się pielęgnacja;)
    A jak podklad z Maca? Sprawdza się?

    http://makeupwlosypielegnacja.blogspot.nl/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książka świetna! bardzo szybko się ją czyta i dużoooo można sie dowiedzieć o pielęgnacji :P
      Podkład jest okej, ale szału nie ma, fajnie że kolor w końcu dobrany pod moją karnacje !

      Usuń
  5. Uwielbiam ten nowy produkt garniera. A co do maca to musze wreszcie zaopatrzyć sie w nowa pomadkę :)
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też bardzo się spodobał, super działa na moją buzię!
      pomadki jeszcze z MAC nie mam, ale może kiedyś

      Usuń
  6. Daj znać jak ten płyn z Garniera bo ja ostatnio do produktów tego typu mam pecha :)

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie lepszy niż wersja różowa, ale jeszcze potestuję i dam znać ;)

      Usuń
  7. Używam tego Garniera już prawie 3 tygodnie i bardzo się z nim polubiłam :) bardziej niż z zieloną wersją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zielonej nigdy nie miałam, ale ta wersja z olejkiem jest super!

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.