niedziela, 17 kwietnia 2016

L'BIOTICA | PREZENTACJA NOWOŚCI

Kilka dni temu przyszła do mnie oczekiwana paczka od firmy L'Biotica. Powiem szczerze, że jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z ich produktami, więc tym bardziej byłam podekscytowana na poznanie ich asortymentu. Paczka przyjechała dość duża i byłam jej wielkością zaskoczona... ale najlepsze co to to, że w pudełku znalazło się sporo kosmetyków. Jeżeli, jesteście ciekawi co było w paczce to zapraszam do dalszego czytania.



L'BIOTICA PROFESSIONAL THERAPY SILK & SHINE
MASKA:
Opracowana i przetestowana przez kreatywny zespół mistrzowskich salonów fryzjerskich, aby zapewnić Twoim włosom intensywną regenerację  oraz przywrócić im zdrowy blask i gładkość bez obciążenia. Profesjonalny efekt w codziennej pielęgnacji Twoich włosów.
Intensywnie regenerująca formuła, która dedykowana jest dla włosów matowych, suchych, puszących się.

SZAMPON:
Szampon do codziennej pielęgnacji - jedwabisty blask bez obciążenia. Formuła szamponu jest idealnie dostosowana do potrzeb włosów matowych, suchych, pozbawionych witalności.
Zawarty w formule Moisturizing Shine Complex wygładza łuski włosa. Włosy stają się spektakularnie gładkie i lśniące. Nie obciąża, zapobiega puszeniu i elektryzowaniu. Pozostawia na włosach luksusowy, delikatny zapach.


Receptura maseczki zawiera kompleks 3D Bamboo Protect, odbudowujący i pogrubiający strukturę włosa, pobudzający je do wzrostu oraz cementujący uszkodzenia na całej ich długości. Podczas aplikacji dociera on do najbardziej uszkodzonych, newralgicznych miejsc włosa, reperując zniszczenia łodygi. Dzięki temu pasma włosów równomiernie odzyskują zdrowy blask, witalność i sprężystość, nawet na obszarze końcówek. Z odżywionych i dotlenionych cebulek wyrastają zdrowe, mocne, gęste włosy.


ACTIVE LASH - Serum przyspieszające wzrost rzęs i brwi
Serum ActiveLash, pobudzające wzrost rzęs, to skuteczna i bezpieczna odżywka, która sprawi, ze Twoje rzęsy będą bajecznie długie, gęste i wzmocnione.
Aktywny składnik serum stymuluje szybszy wzrost rzęs, skutecznie zapobiega ich wypadaniu oraz wydłuża fazę ich wzrostu, pozwalając uzyskać spektakularny efekt pięknych, wydłużonych i naturalnych rzęs już po ok. 30 dniach regularnego stosowania. 

_______________________________________
Macie może swoich ulubieńców z tej firmy?
Ja chętnie zapoznaję się z nowościami i niedługo opowiem wam co nieco o efektach!

10 komentarzy :

  1. Świetne nowości, szampon i odżywka SILK & SHINE wzbudziły moją ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojej mamie szampon bardzo podpasował :P

      Usuń
  2. ciekawe jak u mnie spisały by się ich produkty :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie ja zaczynam dopiero zapoznawać sie z nimi ;)

      Usuń
  3. miłego testowania! :) marka bardzo dobra, więc pewnie się sprawdzą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ta odżywka do rzęs fajnie się zapowiada! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem jak tam efekty działania Active Lash ;) Ja bardzo lubię maski na tkaninie L'biotica, i te na twarz jak i na dłonie i stopy- naprawdę działają cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. użyłam już tej na twarz i wydała mi sie bardzo fajna :D

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.