sobota, 30 kwietnia 2016

JOKO COSMETICS | PERFECT YOUR LOOK EYESHADOWS

Jakiś czas temu pokazywałam wam moją paczkę partnerską z JOKO Cosmetics. Znalazła się w niej malutka paletka z cieniami do powiek Perfect Your Look 400 Creamy. Byłam jej bardzo ciekawa, ponieważ kolory w palecie prezentują się na prawdę ładnie. Jaka jest moja opinia o niej, dowiecie się poniżej. Zapraszam!




Cienie zamknięte są w małej i poręcznej paletce z lusterkiem, które daje radę przy makijażu oczu. W środku znajduje się również pacynka. 
Cień biały oraz jasno niebieski to maty, ale takie, które mają w sobie również trochę satyny. Na sporą uwagę zasługuje biały cień, który jest baaaaardzo mocno napigmentowany, czego nie mogę powiedzieć o jasno niebieskim cieniu. 
Granat i szary to cienie z połyskiem, mocna stynka. Są średnie co do rozcierania i ciężko nakłada się granat na powiekę.
Ciemne kolory trochę się osypują, ale z łatwością można je zmieść z twarzy za pomocą puchatego pędzla.


Według mnie paletka jest godna uwagi jeżeli dopiero zaczynamy przygodę z makijażem.
Kolory na prawdę są piękne, ale trzeba nad niektórymi popracować dłużej aby uzyskać ładny kolor.


_______________________________________
Zapraszam na mojego INSTAGRAMA
Będę pojawiać się tam częściej, choć tutaj też!

Buziaki!
i udanej majówki ;)

9 komentarzy :

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.