wtorek, 1 marca 2016

3 Kroki do idealnego nawilżenia skóry | DERMEDIC HYDRAIN3 HIALURO

Jakiś czas temu pokazałam wam moje nowości pielęgnacyjne do mojej problematycznej buźki (TUTAJ). Z polecenia Maratovelove skusiłam się na zestaw firmy DERMEDIC dla skóry suchej i odwodnionej. Przez pewien czas moja cera była w opłakanym stanie. Potrzebowałam odpowiedniego kopniaka żeby wziąć się za siebie i cos z tym zrobić. Tak więc jestem po 2 msc stosowania przedstawionej poniżej trójki kosmetyków i chciałabym podzielić się z wami moimi spostrzeżeniami na ich temat.




Krem do twarzy o głębokim działaniu SPF15
__________
Na pierwszy rzut idzie krem, którego stosuję codziennie, przeważnie 2x dziennie. Co od razu mogę powiedzieć to bardzo podoba mi sie jego opakowanie. Piękne NIEBIESKIE, grube (chyba) szkło. W słoiczku mamy 50g produktu i jak widzicie jego zużycie po 2 msc jest dość małe. Aby nałożyć krem na twarz nie potrzebujemy jego dużo. Bardzo szybko się wchłania i pamiętam, że już po kilku pierwszych użyciach poczułam zmianę na buzi. Nie czułam już tego ściągnięcia, skóra była miła w dotyku, a także suche skórki zaczęły znikać. Jeżeli ktoś potrzebuje dobrego nawilżenia swojej suchej skóry to jak najbardziej polecam! Kosmetyk nie jest drogi, ponieważ w aptekach lub Hebe możecie dorwać go już od ok. 20 zł.



Serum nawilżające twarz, szyję i dekolt
__________
Serum nawilżające stosuję tylko na szyję. Po zastosowaniu go na dekolt i twarz wyskoczyło mi kilka nieprzyjemności i zrezygnowałam ze stosowania na te parie. Jeśli chodzi o szyję to bardzo dobre ją nawilża. Ma bardzo miłą formułę, prawie jak woda. Myślę, że dzięki tego że jest w szklanym opakowaniu, ma także właściwości chłodzące! Jedynie mogę przyczepić się do aplikatora w postaci pipety. Trzeba z nią uważać, ponieważ produkt potrafi z niej ściekać... co może doprowadzić do plam wokół naszego miejsca. Nie jest moim ulubieńcem, ale jeżeli ktoś nie ma problemu z trądzikiem jak ja może się u niego sprawdzić.


Płyn micelarny
__________
Nie używam go zbyt często. Jak dla mnie makijażu prawie wcale nie zmywa. Choć przyznam fajnie jest przemyć nim twarz rano przez nałożeniem kremu. Daje lekkie nawilżenie i łagodzi podrażnienia. Nie jest wydajny przy próbach zmywania makijażu, ponieważ wtedy potrzebujemy go na prawdę dużo! Nie kupię go ponownie, za brak wydajności.


 __________________________________________
Posiadacie kosmetyki DERMEDIC?
Macie swoich ulubieńców?

Podzielcie sie waszymi opiniami! 

17 komentarzy :

  1. Musze skusić się na te produkty ;)

    Obserwuję ;) czekam na więcej postów ;)

    Zapraszam do mnie <3 http://www.krainakobiecosci.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem jest do jutra w promocji w drogerii Hebe :P

      Usuń
  2. Kwas hialuronowy jest niezastąpiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie akurat serum + krem dały niesamowite nawilżenie przy kuracji, a płyn świetnie zmywał makijaż :) Cieszę się, że kosmetyki sprawdziły się u Ciebie, a ja sama zamierzam wrócić do kremu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak już miałabym kupić coś ponownie, to tylko krem ;) ale dzięki wielkie za polecenie!

      Usuń
  4. Hmmm ciekawa jestem tego kremu bo moja cera jest niesamowicie sucha ale też podatna na podrażnienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja tak samo, więc jak najbardziej polecam. Możesz do tego dokupić wodę termalną, ona bardzo dobrze likwiduje podrażnienia ;)

      Usuń
    2. a też odświeża makijaż :P

      Usuń
  5. Hmm nigdy nie miałam z tym styczności :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli masz skórę suchą to polecam ;)

      Usuń
  6. Mojej skórze przydałoby się trochę nawilżenia. Możliwe, że skuszę się na ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam ! efekt odczuwalny juz po 1wszym użyciu :P

      Usuń
  7. Ja do tego płynu nie podchodzę jak do produktu usuwającego makijaż, choć jesli mam sobie coś na oczach położyć żeby wszystko przygotować do zmycia to własnie nim. Ogólnie jestem bardzo zadowolona, przelałam go sobie do małej buteleczki z dyfuzoerm i spryskuję buzię kiedy np swędzi. Krem miałam z hydrain2 i byłam mocno niezadowolona, ale może się skuszę na in3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubie przemyć twarz przez makijażem tym płynem :P

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.