sobota, 13 lutego 2016

ZOEVA SMOKY [SWATCHE + PIERWSZE WRAŻENIE]

Dość dawno prezentowałam na blogu paletkę Zoevy o przyjemnej nazwie Naturally Yours. Sporo osób wie, że oszalałam na jej punkcie i czasami jak głupia zastanawiam się po co kupuje inne. Moja miłość do tej firmy trwa nadal i z racji tego, że ostatnio potrzebuję trochę ciemniejszych kolorów do makijaży zdecydowałam się na paletkę Smoky. Po więcej zapraszam do dalszej części postu :)



Cena: 73, 90 zł


Dostępność: drogerie internetowe

Ilość: 10x1,5g


Relieve the Moon - to piękny beżowy kolor, który jak sprawdzałam na powiece, świetnie stapia się z kolorem mojej skóry. W końcu znalazłam odpowiedni dla mnie beż!

Sleep To Dream - szarość z domieszką fioletu. Do smoky jak najbardziej się przyda.

Soul Searching - bardzo ładna satyna. Ma w sobie odcienie brązu, złota oraz miedzi. Myślę, że nawet nałożony za dnia będzie pięknie wyglądał.

Sweet Smell - bardzo dobrze napigmentowany brąz o ciepłej tonacji. 

Dark Edge- drugi satynowy cień w palecie. To kolor głębokiej ciemnej zieleni z czarnym pigmentem.

Dust&Memories - niby to róż, a niby to brąz. Ciekawy kolor.

Smoky Wishes - bardzo ciemny róż, myslę że nawet wpada w brąz. 

Elegant Chaos - ciemny fiolet. Do smoky jak znalazł!

Ashes Awake - bardzo ciemny brąz z domieszką zieleni. Mocno napigmentowany.

Real Light - cieeeemna czerń. Ciekawa jestem czy przebije czerń z paletki NY.

SWATCHE
__________


Ja osobiście bardzo jestem oczarowana paletką. Na razie nie miałam zbytnio czasu na jej przetestowanie, ale niedługo na pewno pojawią się makijaże z jej udziałem. 
__________________________________
Spodobała wam się paletka?
No chyba ze macie ją już w swoich zbiorach, to chętnie poczytam wasze opinie.

Piszcie w komentarzach!

10 komentarzy :

  1. Mam ją, jest na pewno unikatowa, chociaż jeszcze się do niej w 100% nie przekonałam hmmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero 1 raz jej użyłam, więc za dużo nie mogę też powiedzieć :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. no oczywiście :D ja tylko takie wybieram!

      Usuń
  3. Mam i ja :) Bardzo ją lubię, ale nie używam wszystkich odcieni. Taki mały minus gotowych paletek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajna paleta! :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ją i jest to najczęściej używana przeze mnie paleta :D Miłość od pierwszego użycia hehe ;P

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.