sobota, 20 lutego 2016

TESTERKA JOKO COSMETICS

Jakiś czas temu na stronie JOKO Cosmetics widniał post odnośnie poszukiwanych testerek. Jako, że posiadam bloga o tematyce kosmetyków, stwierdziłam że a nóz widelec może sie uda zostać wybraną. Ku mojemu zdziwieniu zostałam 1 z 10 testerek ich nowych produktów. Od razu gdy zostałam o tym powiadomiona, dzięki mojej znajomej, wysłałam swoje dane do wysyłki i na prawdę nie musiałam długo czekać, ponieważ po 2 dniach paczka była już u mnie. Niektórzy z was mogli już zobaczyć co otrzymałam w torbie pełnej kosmetyków na moim FB (fan page KLIK) , a jeżeli jeszcze nie widzieliście, to zapraszam do dalszej części bloga.




Od razu zacznijmy od rzeczy której nie ma na zdjęciu. Bardzo ładny nudziakowy kolor lakieru do paznokci. Jest on z serii "all about summer" o wdzięcznej nazwie "south beach" nr 233. Myśląc o lecie nie mam w wyobraźni nudziaka, lecz coś żywszego, no ale może autor miał inną myśl. Na zdjęciu mam pomalowane nim paznokcie i jest to 3 dzień od aplikacji. Niedługo pojawi się dłuższa recenzja o tym lakierze.


Pierwszą paletką cieni są same perełki. Tak, w niej nie ma ani jednego matu. Co może być plusem, ale też sporym minusem, ponieważ całego makijażu oczu nie wykonam bez matu. Na dniach będę ją testować, ale na ten moment mogę powiedzieć że róż oraz fiolety wyglądają bardzo efektownie!
Jest to paletka nr 501 Purple Haze, z serii Cherie ma Cherie.


Druga paletka to typowe kolory do smoky eyes. Tutaj już znajdziemy maty, są to dwa środkowe kolory, ale nie są to płaskie maty, troche satyny w sobie mają. 
Jest to paletka z serii Perfect Your Look nr 400 Creamy.


Kolejne produkty to Mineralny Puder Rozświetlający nr 05 Light Bronze. Jestem go bardzo ciekawa, ponieważ jeszcze nie posiadam produktów mineralnych w swojej kolekcji kosmetyków. Obok niego znajduje się pojedynczy cień z tej samej serii co poprzednia paletka, nr 015. Duży plus za sposób otwierania, ponieważ musimy najpierw nacisnąć na mały "przycisk" aby opakowanie otworzyło się. W środku znajduje się satynowy beżowy cień oraz pięknie wygrawerowany gorset.


Błyszczyk... hmm nie lubię błyszczyków, przeważnie używam ich tylko na sesjach zdjęciowych. Choć na ustach prezentuje się dość delikatnie, ponieważ nie jest to tak mocna fuksja jak w opakowaniu. Jest to błyszczyk z serii Shine Your Lips nr 016.


Ostatni produkt do kredka do oczu nr 004, ciepły brąz. Jedna końcówka do kredka, a drugiej gąbeczka do rozcierania. Mam w swoich zbiorach jedną brązową kredkę, więc będę mogła je do siebie porównać. 

___________________
To byłoby na tyle.
Posiadacie produkty firmy JOKO ?
Pochwalcie się!

Do następnego ;)

14 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. ja jedynie róż i lakier do paznokci :P

      Usuń
  2. świetny blog.

    zapraszam na mojego jeszcze raczkującego bloga http://fashionandbeautyzuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję w takim razie wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A więc, na początek to gratuluję! Życzę miłej współpracy. :)
    Pierwszy raz spotykam się z nazwą tej firmy, ale produkty wyglądają na całkiem solidne.
    Ciekawie zrealizowałaś post.
    No i muszę to dopowiedzieć - masz genialny kształt, płytkę paznokcia! <3

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      w sumie to ciężko jest ją dostać...
      HAH, Nad paznokciami cały czas ćwiczę :P

      Usuń
  5. Ładne pazurki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne rzeczy. nie miałam kosmetyków z tej firmy, jeszcze :D
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, wszystko wam o nich opowiem :P

      Usuń
  7. Palety prześliczne. Niestety jeszcze nic nie mam zakupionego z tej firmy. Narazie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ciężko jest ją znaleźć w sumie :P ja też nie mam za dużo z tej firmy kosmetyków

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.