poniedziałek, 1 lutego 2016

RIMMEL THE ONLY 1 | PREZENTACJA NAJNOWSZYCH SZMINEK

W zeszłym tygodniu, przez pierwsze 3 dni, można było dorwać do przetestowania nowe szminki firmy Rimmel. Wszystko byłoby fajne, gdyby nie fakt, że przy wchodzeniu na stronę z formularzem serwer padał co chwila i uzupełnienie go było cudem. Mnie w jakiś magiczny sposób udało się. Już po 2 dniach piękne pudełeczko było u mnie w domu. Jeżeli chcecie zobaczyć jakie kolory udało mi się zdobyć to zapraszam do dalszej części posta.


OPAKOWANIE
________

Tutaj bardzo miłe zaskoczenie, ponieważ szminki przyjechały zapakowane w piękne pudełko z magnesem z przodu. Ogółem cała grafika na opakowaniu ładnie wygląda. W środku dostajemy krótką ulotkę na temat szminek oraz pozostałe kolory w gamie. Następnie to na co bardzo czekałam czyli szminki. Jedna obok drugiej, plus główne ich cechy.



Nie wiem dlaczego, ale bardzo podoba mi się design samych opakowań szminek. Na górze typowa dla firmy korona, a z boku napis RIMMEL. Jedynie trochę ciężko się je otwiera, choć może to być plusem, gdy wrzucimy je do torebki. Mamy wtedy pewność, że nie otworzą się i nie zabrudzą nam wszystkiego wokół.


SWATCHE
________
Kolor 620 Call Me Crazy, to piękna czerwień z sporawą domieszką pomarańczu. Myślę, że będzie odpowiadała bardziej ciepłym karnacjom.

Kolor 600 Peachy- Beachy, trochę niezidentyfikowany kolor. Trochę wpada w róż, troche w czerwień, trochę taka brzoskwinka. Jest to również ciepły kolor, ale na w okresie letnim bardzo ładnie będzie wyglądać.


A MOJA OPINIA???
________
Jak na razie musicie na to poczekać. Dopiero pierwszy raz nałożyłam kolor 620 i za dużo nie mogę o niej powiedzieć. Jedynie co to mają piękny słodki zapach i bardzo dobrą pigmentację. Nakładanie jej nie sprawiło mi trudności i obeszło się nawet bez pędzelka do ust.
Sama jestem ciekawa bardziej chłodnych odcieni i może niedługo skuszę się na takie kolory, ale na razie potestuje te które mam w paczuszce.

_____________________________
Czy wy również dorwałyście szminki ze strony Rimmel'a?
Pochwalcie się waszymi kolorami!

PS. Ruszył drugi etap konkursu, do którego może dołączyć każdy kto posiada konto na INSTAGRAMIE. 
Wystarczy stworzyć karnawałowy makijaż i namalować na dłoni rewolucyjną R-kę oraz dodać pod zdjeciem hashtag #kolorowarewolucjarimmel
Do zgarnięcia jest piękny kuferek z mnóstwem kosmetyków marki Rimmel o wartości 500zł każdy.
Konkurs trwa od 1-29 lutego i każdego dnia będzie wybierana 1 osoba do której powędruje wyżej wspomniany kuferek.

Nie pozostaje mi nic innego jak : PĘDZLE W DŁOŃ I MALUJMY SIĘ!

Moje prace możecie zobaczyć na moim Instagramie: wsobczakmua



22 komentarze :

  1. Kolor 620 Call Me Crazy zdecydowanie lepszy! 600 Peachy- Beachy rzeczywiście ciężko zidentyfikować :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja je kupywalam w UK i dla mnie szału nie robia. To kwestia gustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy jest inny i ma różne potrzeby, ja sama dopiero zaczynam ją testować

      Usuń
  3. ładne te kolorki, ale faktycznie raczej do ciepłych karnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie, więc dla mnie takie sobie ;/

      Usuń
  4. Odcień brzoskwiniowy bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolorki ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładne ładne, ale trzeba do nich mieć odpowiednią karnację :P

      Usuń
  6. szczoteczka naprawdę fajna :) no i jeśli jesteś zainteresowana to polecam obserwować bloga, bo tak jak pisałam być może szykuje się rozdanie z tą szczoteczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. BArdziej mi się podoba kolor 600 Peach Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze go nie testowałam, wiec zobaczymy :P

      Usuń
  8. Dziękuje za odwiedziny na blogu :) Mi niestety nie udało się załapać :( Ale biorę udział w drugim etapie. Ciebie też tam widziałam o ile się nie mylę :) Brzoskwiniowy kolorek przepiękny. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo to muszę ciebie w takim razie poszukać :P

      Usuń
  9. ta czerwiweń będzie moja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha kupuj! teraz wszędzie są na nie promocje :P

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.