czwartek, 4 lutego 2016

MAŁY HAUL ROSSMANNOWY

Czy wy też tak macie, że w pewnym momencie wszystkie kosmetyki nagle zahaczają wam dna? Ja tak mam prawie co miesiąc... Szczególnie w okresie gdy mówię sobie, że nie będę dużo wydawać... Mus to mus, do sklepu trzeba iść. Akurat ja wolę chodzić do Rossmanna, jakoś jego asortyment mi bardziej odpowiada niż np. Drogerii Natura. Bez zbędnego gadania zapraszam was na mały haul zakupowy z Rossmanna :)



GARNIER, PŁYN MICELARNY (wersja różowa)
_________
Sprawdziłam już kilka płynów micelarnych na mojej buzi, ale bezkonkurencyjnym okazał się kochany przez wiele osób Garnier. Nie podrażnia mnie ani nie wysusza, co niedawno słyszałam, że podobno KAŻDY PŁYN MICELARNY WYSUSZA... zastanawiam się czy osoba, która to mówiła, wie cokolwiek o takim kosmetyku.
Cena: 10,99 zł



SILIKONOWA MYJKA MASUJĄCO- PEELINGUJĄCA DO TWARZY
_________
Czytałam kilka opinii na temat tej myjki i wszystkie były bardzo pozytywne. Mam nadzieję, że również i u mnie sprawdzi się do mycia mojej buzi.
Jeżeli wiecie jak przechowywać taką myjkę, proszę napiszcie!
Cena: 4,99 zł


LATEKSOWE GĄBECZKI DO MAKIJAŻU 6 SZT.
_________
Zawsze warto posiadać takie gąbeczki w kuferku. Nie zawsze każdy chce po każdym makijażu mieć dodatkowe pędzle do mycia, a takie gąbeczki służą do rozprowadzania podkładu, korektora i konturowania na mokro. 
Cena: 4,99 zł


CHUSTECZKI NAWILŻANE DLA DZIECI BABYDREAM
_________
Z racji tego, że zaczynam już częściej malować dziewczyny na wyjścia albo sesje, to pomyślałam, że fajnie mieć takie chusteczki w kuferku. Zawsze się przydadzą, a to przed malowaniem, a to po malowaniu. 
Cena: 6,99zł/ 2 opak.


PŁATKI KOSMETYCZNE ISSANA 120SZT.
_________
Wzięłam aż 2 opakowania, bo zauważyłam, że ostatnio coś dużo ich zużywam... Kosztowały zawrotne 0,99 zł/ 1 opak., wiec jak tu się nie skusić ? :)

___________________________
Macie którąś z powyższych rzeczy u siebie?
Wiecie jak przechowywać tą silikonową gąbeczkę???

Czekam na wasze komentarze ;)



18 komentarzy :

  1. Muszę się za tą gąbeczką koniecznie rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Jest świetna i już po pierwszym użyciu czuć różnicę, gładkiej, miłej w dotyku skóry :)

      Usuń
  2. Ja na razie mam coś ala beauty blender, ale widziałam te gąbeczki w akcji :p Mi też bardziej odpowiada Rossmann, u mnie w mieście w Naturze babki tak łażą za klientem, wręcz go śledzą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Naturze też często łażą ;/

      Usuń
  3. Jak się kończy to wszystko na raz. Znam to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie! ehh złośliwość rzeczy martwych

      Usuń
  4. Ciekawe nowości ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodać jutro kolejne nowości, tym razem z drogerii internetowej :D

      Usuń
  5. O jaka fajna myjka :) Nie widziałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to niedawno weszła do rossa, ale skuś się na nią, bo jest super!

      Usuń
  6. Zakupy fajne ale Twoje paznokcie jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po miniaturce myślałam, że myjka jest do pędzli, a nie do twarzy :))) Resztę produktów mam i sama z powodzeniem używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha niee, to myjka do twarzy i jest świetna! Choć może jak już mi sie zużyje to spróbuje umyć nią pędzle :P

      Usuń
  8. Wow ciekawa jestem tej myjki, sama muszę sobie taką kupić :)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajna w codziennej pielęgnacji buzi i do tego tania, więc na wypróbowanie można wziąć :D

      Usuń
  9. ja mam taką myjkę do twarzy z avonu i przyczepiam ją do ściany pod prysznicem :) ostatnio używam jej rzadko i raczej do masażu twarzy olejkami, niż do mycia :)

    zapraszam do mnie i zachęcam do brania udziału w rozdaniu: http://www.mybeautybag.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale nie myślisz że jak jest w łazience i to na ścianie to nie zbiera jeszcze więcej bakterii ???

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.