poniedziałek, 8 lutego 2016

MANI INSPIROWANE MAXINECZKĄ | wersja nie hybrydowa

Czasami macie tak, że wszystkie paznokcie pomalowane na 1 kolor zaczynają się wam nudzić? Ja tak właśnie mam. Rzadko, bo rzadko, ale lubię sięgnąć po kilka kolorów lakierów i zmalować jakiś ciekawy wzorek. Tym razem zaczerpnęłam inspiracji od, jednej z moich ulubionych youtuberek, Maxineczki. Jednakże, u mnie będzie to wersja nie hybrydowa, ponieważ ja takowego zestawu nie posiadam. 
Jeśli jesteście ciekawi jakich zwykłych zamienników użyłam, to zapraszam do dalszej części postu.



Oczywiście najpierw zaczynam od wypiłowania paznokci oraz nadania im odpowiedniego kształtu. 
Oczyszczenie paznokci od wew. też jest bardzo ważne, pamiętajcie ;)



Zaczynam od bazy. Na razie kończę buteleczkę czarnej odżywki z Golden Rose. Powiem wam, że mnie średnio przypadła do gustu i zaczynam rozglądać się nad inną. 

Następnie mały (ostatni) paznokieć, wskazujący oraz kciuk maluję na bardzo ciemny róż ( Miss Sporty 3089 ).

Serdeczny paznokieć maluję cienkim i precyzyjnym pędzelkiem od srebrnego brokatu (Wibo Art Liner nr 16) Tym samym lakierem będę również zaznaczać końcówki paznokci.

Ostatni paznokieć (serdeczny) maluję pięknym jagodowym lakierem (Kiko nr 499)

Jw. wspominałam, końcówki paznokci zaznaczam brokatowym lakierem.

Na koniec nakładam cienką warstwę top coatu Seche Vite.


_____________________________________
Podobają się wam moje paznokcie?
Może również odwzorujecie pomysł od Maxineczki?

Jeżeli macie ciekawe pomysły na zdobienia to podsyłajcie! 
Czasami lubię bawić się w artystę na paznokciach ;)

13 komentarzy :

  1. Podoba mi się Twoja wersja, ja wypróbuję moją na hybrydzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbuj próbuj ;) ja nawet dostałam lajka od Maxineczki :3

      Usuń
  2. Fajnie wyszło :) Te kolorki pasują do twojej jasnej karnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! Niestety mój zawód nie pozwala na eksperymenty z lakierami - przy codziennej grze na gitarze paznokcie po kilku chwilach wyglądają bardzo kiepsko, ale zawsze z wielką przyjemnością podglądam inne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG Jaka szkoda :( no ale coś za coś :P

      Usuń
  4. Pięknie! Niestety mój zawód nie pozwala na eksperymenty z lakierami - przy codziennej grze na gitarze paznokcie po kilku chwilach wyglądają bardzo kiepsko, ale zawsze z wielką przyjemnością podglądam inne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ladne pazurki ^.^


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądają :) ja tez tradycyjnie używam tylko zwykłych lakierów :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja próbuje je zużyć żeby móc kupić hybrydy... słabo mi to idzie

      Usuń
  7. ja akurat tego filmu na yt nie widzialam tzn widzialam ze jest ale nie skusil mnie

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.