sobota, 6 lutego 2016

HAUL KOSMETYCZNY Z DROGERII INTERNETOWEJ MINTISHOP.PL

Ostatnio pokazałam wam kilka raczej akcesoriów w pielęgnacji twarzy, a dziś chciałam wam pokazać co znajdowało się w kolorowej paczuni, którą mogliście widzieć wczoraj na moim INSTAGRAMIE. Nie będzie dużo produktów, ale myślę, że niektóre mogą was zainteresować, szczególnie jeżeli bzika na punkcie makijażu. :)





MAGNETYCZNE NAKLEJKI Z PALETTE
________
Byłam bardzo mile zaskoczona, że drogeria posiada także magnetyczne naklejki. Akurat mam w posiadaniu kilka sztuk cieni, które nie chcą przyczepić się do palety magnetycznej Inglota. Już niedługo problemu nie będzie, bo mam nadzieje, że naklejki będą dobrze współgrać z paletą.
Cena: 1,20zł/1szt.


Freedom Makeup Paleta cieni STUNNING ROSE KIT

________
Zamawiając ją nie myślałam, że będzie ona AŻ tak mała! Jest maleńka! Od razu spodobała mi się za swoją wielkość oraz kolorystykę cieni. Już niedługo jej wypróbuję i zobaczymy czy jest warta całego zachodu.
Cena: 12,50zł/1szt.


ZOEVA SMOKY PALETTE Paleta 10 cieni do oczu

________
Ja wiem, że nie powinnam, ale już od dłuższego czasu miałam na nią ochotę. W końcu zdecydowałam się, że kupuję! W moim kufrze mam dziwnie mało ciemnych cieni typowych do smoky eye, a w tej palecie właśnie takie są :)
Cena: 73,90zł/1szt.


MAKEUP REVOLUTION EYE FOILS ROSE GOLD

________
Piękny foliowy cień, którego na pewno użyję nie raz. Na razie nałożyłam go na powiekę bez tego dziwnego specyfiku po lewo, ale sprawdzę i taką możliwość. 
Cena: 20zł/1szt.


KRYOLAN DERMACOLOR FIXING SPRAY

________
Nigdy wcześniej nie miałam w posiadaniu takiego fixera. Jestem jego bardzo ciekawa czy rzeczywiście działa tak jak obiecuje producent. 
Cena: 69zł/1szt.


KRYOLAN ANTI SHINE POWDER


________
Po tym jak zobaczyłam na szkoleniu jakie działanie ma na twarzach modelek, ja po prostu musiałam go w końcu dorwać. Na większą recenzję będziecie musieli poczekać, bo ja sama nie mam tłustej/mieszanej cery żeby od razu zobaczyć jego obiecujące właściwości. 
Cena: 70zł/1szt.


BANIA AGAFII Regeneracyjna maska do włosów 

________
Myślę, że nie tylko wy jesteście zaskoczeni, że zakupiłam nową maskę. Od pewnego czasu próbuję zużyć maskę z Kallosa, a myślę że jeszcze 1msc i jej w końcu nie będzie! Zdecydowałam się na nową maskę do włosów, ponieważ bardzo dużo osób chwali sobie tą markę. Mam nadzieję, że również i na moich włosach zdziała cuda!
Cena: 5,50zł/1szt.

 ________________________
Zainteresowało was coś?
Może ostatnio zamówiliście kosmetyki z minti?

Piszcie!
Ja zawsze chętnie czytam komentarze ;)

14 komentarzy :

  1. Czekam na recenzję kryolanu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no niee, Kryolan chyba wygrał ten post, już druga osoba poprosiła o recenzję. Spokojnie, na koniec lutego postaram się napisać więcej o ich produktach. ;)

      Usuń
  2. Znam już Minti :) Mają dość dużo ciekawych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy! Te palety są wspaniałe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieeeeem! Niedługo zabiorę się za makijaże z nimi :)

      Usuń
  4. Z chęcią przeczytam recenzję tego kryolanu :)
    cienie bardzo ładne :)
    zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/02/olej-laurowy-na-tradzik.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bang! i mamy 3 osobę odnośnie Kryolanu. Będzie recenzja, tylko trzeba trochę poczekać :*

      Usuń
  5. fajne zakupy :) szczególnie ten foliowy cień i paletka Zoevy :) koniecznie pokaż jakiś makijaż z tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie wszystko wam pokażę ;) a foliowy cień jest boooski!

      Usuń
  6. Piękne cienie do oczu. Nie miałam nigdy zadnych maseczek z Banii Agafii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też dlatego wzięłam do przetestowania ;)

      Usuń
  7. Świetne nowości ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.