wtorek, 16 lutego 2016

FREEDOM | Pro Shade&Brighteen Stunning ROSE KIT

Paletkowy szał ciąg dalszy HAHA! Tym razem na tapete bierzemy maleńką paletkę z dość nowej firmy Freedom MakeUp. Ogółem poleciła mi ją znajoma, stwierdziła, że jest całkiem fajna, więc czemu by nie wypróbować? Może tym postem również was przekonam do jej zakupu.

Cienie zamknięte są w bardzo maleńskiej plastikowej paletce. Jej wymiary to 9x5,5cm. Kupując ją nie myślałam, że będzie aż tak mała. Same cienie mają długość niecałe 3,5cm (mówię tu o tych mniejszych paskach). Jeżeli ktoś nie za często się maluje, to to będzie świetne rozwiązanie. Dużo pieniędzy nie wyda, a będzie mieć na prawdę fajne kolory do makijaży z duuużym błyskiem!

Cena: 12,50zł

Pojemność: 5,6g

Dostępność: drogerie internetowe



SWATCHE
___________
Tak prezentują się cienie na mojej bladej skórze bez bazy. Widać które przykuwają uwagę, czyli cienie prawie że metaliczne. W paletce mamy też 2 cienie matowe (beż i brudny róż) oraz satyny (również brudny róż i niby taki rozświetlacz).


Jak dla mnie paletka jest cudna!
Na co dzień jak najbardziej polecam, a cienie metaliczne przydadzą się na większe wyjścia.
__________________________________
Jesteście w posiadaniu paletek Freedom MakeUp?

Piszcie!

20 komentarzy :

  1. Śliczne maleństwo! Kolory dla Ciebie stworzone i widać, że jakościowo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah w końcu jakieś róże w mojej kolekcji :D

      Usuń
  2. Firmę kojarzę, ale żadnych ich kosmetyków nie miałam okazji używać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. firma jest dość nowa, więc możesz jej nie znać :P

      Usuń
  3. Od dłuższego czasu poszukuję bezskutecznie odpowiednich dla mnie cieni, których mogłabym używać na co dzień. Recenzję tych cieni dość pozytywne już widziałam, więc może właśnie je teraz zakupię!


    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli na co dzień to te paletki wygrywają jakością ale też wielkością :D i są również rózne wersje kolorystyczne :P

      Usuń
  4. Myślałam kiedyś o tej palecie, jak na razie mam z niej pojedynczy cień i jestem z niego bardzo zadowolona. Uwielbiam metaliczne wykończenie :D

    http://wszystkooczymmarzakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa paletka :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. będzie trzeba dodać post z makijażem :D

      Usuń
  7. Piękne kolory *.* Nie mam jeszcze w swojej kolekcji palety z tej firmy ;D

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.