piątek, 22 stycznia 2016

PIELĘGNACYJNY DUET OD NIVEA

Hejka!
Ten post już jakiś czas temu miałam dodać, ale w końcu nie wiem czemu nie zabrałam się do pisania... Tak więc, dziś chciałam przedstawić wam moich pielęgnacyjnych ulubieńców do ciała. Firmę Nivea każdy zna. Ja szczególnie polubiłam ich balsamy pod prysznic. Jednak będąc jakis czas temu w biedronce zauważyłam, że za ok. 15zł mam zestaw balsam+ żel pod prysznic od razu wzięłam do koszyczka! Jeżeli chcecie wiedzieć, dlaczego tak się z nimi polubiłam zapraszam do dalszej części postu.



KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC
________
Producent na opakowaniu pisze "Pozwól aby pielęgnująca formuła wzbogacona proteinami mleka otuliła Twoją skórę jedwabistą pianą, podczas gdy wyjątkowy zapach miodu rozbudzi Twoje zmysły." Zapach miodu i mleka jest obłędny! Od razu po użyciu w całej łazience czuć przyjemny i delikatny zapach żelu. Produkt jest wydajny i na prawdę nie potrzeba jego dużo żeby odpowiednio się napienił i pokrył nasze ciało. Skóra po użyciu jest bardzo gładka, miękka i nawilżona.
Ja mam opcję 250 ml, ale wydaje mi się, żeby chyba są większe opakowania (jeżeli wiecie, to dajcie info. w komentarzu).


BALSAM DO CIAŁA POD PRYSZNIC
________
"Pielęgnujący balsam do ciała pod prysznic błyskawicznie nawilża Twoją skórę i szybko się wchłania. Jego wyjątkowa formuła pozostawia skórę jedwabiście gładką i miękką, bez konieczności dodatkowego stosowania innych balsamów do ciała." 
Pod wielkim wejściu na rynek balsamów pod prysznic od razu zaczęłam je stosować. Bardzo łatwo i szybko stosuje się je na ciało. Balsam z Nivei jest genialny! Zapach jak już wyżej wspominałam jest obłędny i utrzymuje się bardzo długo. Po użyciu tego duetu skóra jest bardzo dobrze nawilżona i to uczucie pozostaje na długi czas, co bardzo mi się podoba. Producent jedynie ostrzega przed ewentualnym natłuszczeniem wanny/brodziku. Po zastosowaniu balsamu nie radzę wykonywać gwałtownych ruchów nogami, ponieważ sama kilka razy upadłabym na pupe...

__________________________
Lubicie produkty Nivei?

Może macie do polecenia inne balsamy pod prysznic?
Piszcie, chętnie poczytam.

8 komentarzy :

  1. Wciąż nie mogę się zmusić do regularnego używania balsamów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tak miałam, ale balsamy pod prysznic to ułatwienie !

      Usuń
  2. Ja ostatnio zaczęłam regularnie używac balsamu :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja balsamy uwielbiamn :)

    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nivea ostatnio rzadko u mnie gości, ale ich zapachy zawsze dobrze mi się kojarzą ;)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.