wtorek, 5 stycznia 2016

JAKO WIZAŻYSTKA | LOOKBOOK | MUZEUM KSIĄŻKI ARTYSTYCZNEJ

Witajcie w nowym roku!
Jak spędziliście sylwestra? Mam nadzieję, że dobrze przywitaliście 2016. Ja to w sumie troche się pobawiłam i troche pospałam... jak to ja.
Tym razem mam wam do pokazania zdjęcia z lookbooka jednego z łódzkich projektantów. Miałam okazję współpracować w tramie jako wizażystka. Wybrałam dla was (moim zdaniem) najlepsze projekty, które chętnie przygarnęłabym do szafy... szczególnie kremową "koszulową" sukienkę :)

fot. Agata Melnyk
model. Gosia Trościanowska









Co myślicie o projektach?
Mnie się całkiem podobają :)

Sesja odbyła się w Muzeum Książki Artystycznej w Łodzi
______________________________________
Zapraszam na nowe fotki na instagram




6 komentarzy :

  1. Biała i czarna sukienka są piękne!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: samurajski kok i peleryno-narzutka, czyli połączenie (nie)oczywiste - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie na parapecie jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.