wtorek, 26 stycznia 2016

CARNIVAL MAKEUP

Z racji tego, że karnawał nadal trwa, chciałabym pokazać wam propozycję makijażu na tą okazję. Może ktoś jeszcze wybiera się na takową imprezę, wiec mam nadzieję, że wykorzysta moją inspirację, którą sama zaczerpnęłam od Dressedinmint :) Bez zbędnego gadania zapraszam na makijaż.



Oczy:
________
Starajcie się najpierw zabrać za makijaż oczu, przy ciemnych makijażach, aby nie zniszczyć waszej podstawy (twarzy). Ja zaczęłam od cienia w kremie (Maybelline Color Tattoo – Creme the Nude), następnie przypudrowałam bazę pudrem sypkim (Wibo- Fixing Powder). Przy makijażu oczu pomogły mi paletki (MakeUp Revolution- I Heart Chocolate / Sleek - Celestial).
Załamanie powieki zaznaczyłam jasnym brązem (MUR- Thank Friday) oraz trochę ciemniejszym, dla pogłebienia koloru (MUR- Pleasure Girl)
Zabawę kolorami sponsoruje paletka Sleek'a. Zewnętrzny kącik oka zaznaczyłam granatowym cieniem z małymi drobinkami (Earth Shine). Na środek powieki naniosłam błyszczący błękitny cień (Lunar). Wewnętrzny kącik należy do srebrnego cienia (Galactic). 
Dolną powiekę podkreśliłam tymi samymi cieniami, których użyłam na górnej powiece oraz pomalowałam linię wodną czarną kredką ( MakeUp Revolution - Eyeliner Black). Nią także narysowałam kreski na górnej powiece. 
Rzęsy wytuszowałam maskarą Avon (Big&False Lash - Black/Brown).

Twarz:

________
Jak zawsze podkład (Pierre Rene Skin Balance - nr 20) rozjaśniłam białym podkładem (MUR- shade 1) oraz od razu nałożyłam korektor (Astor Perfect Stay- 001 Ivory). Okolice oczu przypudrowałam pudrem matującym (Manhattan Soft Compact Powder- 1 Naturelle), a resztę twarzy już wcześniej użytym pudrem Wibo.
Brwi zaznaczyłam cieniem (Golden Rose nr 104).
Do reszty twarzy użyłam pudru do konturowania (Kobo- 311 Nubian Desert), różu (Catrice- 020 Rose Royce) oraz rozświetlacza (Wibo Diamond Illuminator).

Usta:

________
Do delikatnego zaznaczenia ust używam delikatnie rózowej pomadki (Essence 11 Nude Love) oraz łączę ją z typowym nudowym kolorem (Maybelline 715 Choco Cream)



________________
Do następnego!
Buziaki ;*

14 komentarzy :

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.