czwartek, 24 grudnia 2015

(SZYBKIE) ŚWIĄTECZNE MANI

Hej hej!
Dziś bardzo na szybko, choć nie mam już żadnych obowiązków na karku. Wczoraj wpadłam na pomysł żeby w końcu stworzyć świąteczne mani. Ja jakiś uzdolnień do tworzenia wzorków czy innych cudów na paznokciach nie posiadam. Za to wzięłam 3 lakiery współgrające z sobą kolorystycznie i szybko je pomalowałam. Tyle zabawy! Mam nadzieję, że moje świąteczne mani przypadnie wam do gustu!





Baza/ odżywka - Golden Rose, Black diamond hardener 

Czerwony lakier - Golden Rose, Matte, nr 32
Lakier z "diamentami" - Sensique, nr 201 Blue hold mist
Biały lakier - Rimmel, nr 703 White hot love
Top coat - Seche Vite

_________________________________________
Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu taki szybki świateczny mani!
Ja na niego wpadłam w ciągu kilku sekund. Oczywiście możecie zamienić kolory na takie, które lubicie.

PS. to zielone w tle pierwszego zdjęcia to TRAWA w moim ogrodzie...
Zielone święta tej zimy mamy :)

WESOŁYCH!

Buziole :*
I zapraszam na mojego facebooka!


10 komentarzy :

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.