piątek, 18 grudnia 2015

RECENZJA | TEMPERÓWKA SEPHORA | NIEZBĘDNIK!

Hej hej!Jako, że tydzień temu właśnie kończyłam szkolenie z wizażu to chciałam wam powiedzieć co nieco o niezbędnikach w kufrze każdego wizażysty. Na początek chciałam wam pokazać temperówkę. Zwykłą, niezwykłą, jak wolicie... z Sephory. :)

ps. Skusił mnie jej kolor!

Cena: 15 zł

Dostępność: każda perfumeria Sephora


Ja wybrałam wersję z dwiema dziurkami. Była jeszcze tylko na kredki cienkie. Myślę, że bardziej korzystniejsze jest kupienie jeden, ale z opcją na grube i cienkie kredki. Do tego temperówka posiada wieczko, dzięki czemu nie trzeba stać nad koszem i temperować, żeby resztki nie walały nam się po całym pokoju.


Mam ją już kilka miesięcy i co mogę powiedzieć to to, że bardzo ładnie temperuje kredki. Nie niszczy ich ani nie łamie. Też fajne w niej jest to, że sama temperówka "wie" kiedy skończyć ostrzyc kredkę. Ostrze też jest całe. Nie stępiło się. 

Jak najbardziej polecam zakup! 
Jest tania i dobra oraz ta kolorystyka! Ahh :)

Niezbędnik u każdej kosmetycznej maniaczki!

9 komentarzy :

  1. myślę, że wystarczy mi zwykła temperówka z papierniczego za 2 zł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jest dobra to jak najbardziej :)

      Usuń
  2. Świetna recenzja ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za ten post właśnie jestem w trakcie szukania mojego temperówkowego ideału..

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za ten post właśnie jestem w trakcie szukania mojego temperówkowego ideału..

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.