środa, 9 grudnia 2015

RECENZJA tanich PĘDZLI BEAUTY CREW

Hej !
Jakiś czas temu na INSTAGRAMIE pokazałam wam moje "małe" zakupy kosmetyczne.  W paczce znalazły się pędzle Breauty Crew, które weszły dopiero niedawno do drogerii internetowej COCOLITA.PL . Ja, skuszona recenzją (chyba) dwóch vlogerek, postanowiłam je kupić i sama sprawdzić ich jakość. Jeżeli jesteście ciekawi jak u mnie sprawdziły się tanie pędzle i czy je polecam, to zapraszam do czytania dalej!






Pędzel "skunks" BCF- 36
______
Typowy pędzel do nakładania podkładu (jeżeli chcemy delikatny efekt) oraz konturowania, na mokro jak i na sucho. Włosie nie jest mocno zbite, za to jest delikatne i miłe w dotyku. Na początku kilka włosków wypadło, ale tak było tylko do pierwszego mycia. Teraz zauważyłam, że włosie jest na swoim miejscu. Jak najbardziej polecam!
Cena: 23,90 zł


Zaokrąglony pędzel do produktów płynnych BCF- 38
______
U mnie bardziej sprawdził się do konturowania twarzy niż do podkładu. Ma dużo włosków, ale nie są one bardzo zbite i to na plus. Oczywiście jest miękki, ale w tym pędzlu włosie nie wypada, nawet podczas mycia.
Cena: 24,90 zł


Pędzel do korektora BCP- 81
______
Nakładanie korektora jeszcze nigdy nie przebiegało u mnie tak szybko. Cały proces zajmuje mi może z 5 sekund. Włosie jest podobne do poprzednika, tyle że zdecydowanie pędzel jest mniejszy. Nic z niego mi jeszcze nie wypadło i mam nadzieję, że tak pozostanie. Polecam!
Cena: 12,90 zł


Mały pędzel do blendowania/ nakładania cieni BCE- 10 
______
I tutaj moje wielkie rozczarowanie! Włosie jest straszne. Drapie, kłuje, nie jest w jednym miejscu tylko włosi rozchodzą się na boki. Ogółem nie polecam tego pędzla.
Cena: 6,90 zł


Pędzelek do smużenia BCE- 20
______
Sprawdza się bardzo dobrze. Włosie jest miękkie i przyjemne dla skóry. Pracuję nim na dolnej powiece i daje on ładny efekt cieniowania. Polecam, bo kosztuje grosze, a jest pomocny w makijażu!
Cena: 6,90 zł


Pędzelek do rozcierania/ rysowania kreski na powiece BCE- 74
______
Podobno można nim nakładać także produkty do ust... Mnie byłoby trochę ciężko. Za bardzo nie zaznajomiłam sie z nim i musze jeszcze popróbować go przy pracy z kreskami. Akurat ten pędzel jest cały syntetyczny, a jego włosie jest bardzo delikatne. Myślę, że przyda on się także do nakładania cieni na dolną powiekę, bądź do rozświetlania wewnętrznego kącika.
Cena: 12,90 zł


Spiralka do wyczesywania BCT- 22
______
Uzywam jej do wyczesywania nadmiaru produktu z brwi. Sprawdza się genialnie!  Polecam wam, jeżeli jeszcze nie macie (a powinnyście, jezeli się malujecie).
Cena: 4,90 zł 


Pędzelek do ust BCL- 40
______
Pewnie wiecie, że jedna firma posiada takowe pędzelki... (tak tu chodzi o bardzo rozsławioną niemiecką firmę). Pędzelek jest składany, czyli gdy skończycie malowań usta klientce badź sobie, możenie go schować do skuwki i nic wam się nie ubrudzi nałożoną wcześniej pomadką. Jedynie co mnie zirytowało, że jeden pędzel od drugiego trochę różni się kształtem i długością.
Cena: 6,90 zł

_____________________________________
Mieliście już styczność z tymi pędzlami?
Ja odnalazłam swoje perełki i mam ochotę kupić ich więcej!

16 komentarzy :

  1. mam dwa, niedawno kupiłam. Małą 10 i duży 30 - oba fajne. Ta dziesiątka trochę kłuje ale nie jakoś straszliwie, następnym razem wypiorę go w odżywce to może będzie delikatniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dzięki za pomysł z odżywką! też spróbuje :)

      Usuń
  2. Ja muszę sobie jakieś kupić :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. używam hakurro i jestem z nich zadowlona ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam niestety pierwszy lepszy z Rossmana i jestem tak sobie zadowolona, ale nie mogę oceniać bo niemiałam z innymi styczności. Te wydawaja mi sie dobre. Pozdrawiam http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek nie masz też co inwestować w bardzo wysoką półkę cenową pędzli :) Ja sama zaczynałam z jakimiś badziewiami :P Beauty Crew jak najbardziej polecam dla początkujących jak i zaawansowanych w makijazu :)

      Usuń
  5. Bardzo fajna recenzja. Napewno się skuszę na kupno ich. Zapraszam na mojego bloga myfangleblog.wordpress.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądają :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takki zestaw pędzli, że nieprędko go powiększę, ale dobrze wiedzieć, że można kupić takie pędzle. Zwłaszcza dwa do oczu mnie zainteresowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś dużo się nie maluje to też nie ma sensu posiadać wielkiej kolekcji pędzli :)

      Usuń
    2. Też prawda, ale czasami trudno się powstrzymać przed zakupem ;)

      Usuń

♥ Dziękuję bardzo za każdy komentarz! To bardzo motywuje do dalszego działania. ♥

♥ Zapraszam również do obserwacji. Cieszy mnie to, że was cały czas przybywa. ♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.